Speedmaster only III

Guilty.

Ik dacht dat ik hem sowieso nog bij 1 ander forumlid had gezien.

9 likes

Prachtig horloge zelf, maar de band ziet er op de foto niet erg comfortabel uit met die end links. Of lijkt dat maar?

Gefeliciteerd hoor. Prachtige Speedmaster. Wordt genieten.

1 like

Dan had deze zeker hier voorbij gekomen? Ik heb tijdens de GTG in Biel (waren beste veel Nederlanders) er ook niemand over gehoord. Gaaf hoor, ik kijk er erg naar uit. Dat wordt zeker een NA topic, waarschijnlijk (hopelijk) minder avontuurlijk dan die van de Silver Snoopy haha.

Dank je!

Hierbij nog wat plaatjes van tijdens de GTG in Biel:

12 likes

Nou dat is een hele mooie, ik heb hem in Biel omgehad zo’n mooi model,fantastisch!

Maar dit is mijn eigûh Speedy :grin:

10 likes

Sorry man niet goed opgeletđŸ€Ł
Gefeliciteerd, super dat je er eentje krijgt!
Plaatje voor de goede orde!

5 likes

De eerste, volgens mij alleen een NA;

2 likes

Flatlink bandje erom :muscle:t3: nice

1 like

Check deze had ik wsl gespot. Toch minstens 3 dan @Watchstick_81

2 likes

Zwarte nylon met vouwsluiting van Omega. Heel comfortabel.
Ik switch met enige regelmaat tussen de bracelet en deze met name.

2 likes

Helaas “krijg” ik 'm niet, maar door middel van een vrijwillige bijdrage van bijna 15K mag ik 'm binnenkort ophalen. Het is een duur jaartje aan het worden zo, maar wel gaaf!

Kijk aan! Leuk, hoe meer hoe beter. Jammer dat @stuiverduiker geen plaatjes post in dit Speedmaster topic, ik ben wel naar zijn ervaringen tot nu toe en wij haar zijn Ed White 321 opgehaald heeft. Vooralsnog lijk er niks in Nederland geleverd te zijn en met slechts gemiddeld drie leveringen per boutique per jaar, is het echt een “schaars” product.

Wat plaatjes van Omega:

12 likes

Man man wat is dit mooi zeg!

1 like

Vermoeden had ik al, zat hier en tussen leer te twijfelen. Prijs is wel altijd fors van die dingen, zeker met clasp

Gefeliciteerd @Watchstick_81. Tof dat je de kans krijgt om hem te kopen! Idd nog steeds een flinke som geld
 maar dat is het wel waard zo te zien. Schitterend dat uurwerk!

Je hebt wel een druk jaar zo. :laughing: Eerst natuurlijk de Snoopy, nu de Ed White en dan wellicht later dit jaar nog de ST3? :sweat_smile: :muscle:

1 like

Thanks Patrick! Ja de ST3 moet er ook echt gaan komen, ik heb duidelijk een probleem maar ik blijf toch maar even doorgaan :sweat_smile:. Mogelijk gooi ik de 1861 Moonwatch eruit als deze te weinig draagtijd krijgt. Zelfde doos

3 likes

Ik wou dat ik jouw problemen had. :grin: :+1: Maar erg leuk hoor! Het is je gegund.

Ja logische keuze denk ik. Want hoe ziet je collectie er momenteel ook alweer uit?

1 like

Helaas “krijg” ik 'm niet, maar door middel van een vrijwillige bijdrage van bijna 15K mag ik 'm binnenkort ophalen

:rofl::rofl: ja de vrijwillige bijdrage beetje over het hoofd gezien. Maar uiteindelijk komt er een moment dat je hem krijgt :rofl:

1 like

Dank je! :wink:

In volgorde van aanschaf:

• CK2998 (twijfel want lijkt erg op Snoopy)
  • 1861 Moonwatch (ook twijfel)
  • ST1 Alaska III
  • ST2 Ultraman
  • 3572.50 “Modsukoshi” (ook twijfel)
  • Silver Snoopy 50th
  • Binnenkort 321 Ed White

Ik zie wel wat er nog moet vertrekken. Ik heb al jaren niks meer geflipperd en ben er ook geen liefhebber meer van. Maar als er iets te lang in de kluis blijft liggen, dan wil ik er vaak wel vanaf.

5 likes

PPPFFF wat een klappers! nice.

Als je geld kan missen zou ik alles zo lang mogelijk in de kluis laten liggen, eet geen brood.
Elk jaar stijgen wat mij betreft de horloges alleen al mee met de inflatie, en als bonus krijg je nog de collectersfee erbij. (Ik weet het hoor je er zijn ook genoeg redenen om ze wel te verkopen).

1 like

De “Mitsukoshi” moest ik even Googlen
 maar erg mooi model! :ok_hand: Ik vind de “Alaska Project Limited Serie” uit 2008 zelf ook erg tof, maar die zijn ook flink in prijs gestegen de laatste paar jaar.
Voorlopig hou ik even alles on-hold tot de ST3. Heel benieuwd wat dat design gaat worden. :ok_hand: Heb jij al een idee welke richting het op gaat? Ik dacht wellicht de MK40 uit 1996, maar die heeft Hodinkee ook al uitgebracht natuurlijk. Het zal in ieder geval geen ‘racing dial’ worden.