Speedmaster only III

Zeker! Lekker plaatje Patrick!

1 like

Iedereen heeft toch gewoon een Speedy nodig? Wat een heerlijkheid

25 likes

Voor mij ook de 1e

Effe een bakkie doen

13 likes

Toepasselijke machine! :rocket:

1 like

10 likes

13 likes

11 likes

16 likes

#SpeedyReducedTuesday

6 likes

Georges Kern denkt “fack it, wij zijn ook in de ruimte geweest.”

3 likes

Haha ja en zolang het niet buiten de module is geweest, stelt het ook niet zoveel voor. Wel vreemd dat Breitling niet één van hun horloges heeft aangedragen bij NASA voor de Apollo missies, als het in 1962 al in de ruimte is geweest :wink:

En leuk nieuws op deze “Speedy Tuesday”. Vandaag te horen gekregen dat ik over 2 weken mijn 321 Ed White mag ophalen (wederom de boutique in Frankfurt).

Wrist shot toen ik die van Robert-Jan Broer (FratelloWatches) mocht proberen:

24 likes

Van harte!! Wat een toppers heb jij toch!

1 like

Goed voor elkaar! super gaaf!

1 like

Fijn he zo een nato

6 likes

Bijzonder zeg! Ultieme nieuwe Speedmaster

Welke band heb je erop zitten? Als ik zo vrij mag zijn :blush:

1 like

Dank je! Ja heel blij mee en ook een fijne community eromheen.

Ja het heeft bij mij heel lang geduurd voordat het kwartje viel. Mogelijk omdat Omega het aantal releases flink omlaag heeft geschroefd en een streep door de limited editions heeft gezet. Dan ga je toch sneller kijken wat er nog meer is. Ik heb de Ed White 321 voor het eerst gezien toen ik bij FratelloWatches op bezoek was. Daar viel het amper op in de horlogedoos van Robert-Jan Broer. Maar als je het eenmaal goed bekijkt, dan is het mogelijk de perfecte Speedmaster. Duurzaam door een keramische lunette en saffierglas, maar ook een prachtige knipoog naar waar het allemaal begon voor de Omega Speedmaster bij NASA (als officiëel onderdeel van de Apollo missies). Toen ik het horloge later weer opnieuw zag, toen was ik echt zeker dat ik het wilde hebben. Ik stond toen al op de wachtlijst en ik denk dat een babbeltje met de CEO Raynald Aeschlimann goed heeft geholpen…
Het is een idioot hoog aankoopbedrag, maar dat doet na een paar maanden ook geen zeer meer :wink:

Ik denk dat dit de tweede Ed White 321 op dit forum is? En de eerste rechtstreeks vanuit de boutique?

6 likes

4 likes

Lekker bezig! Dat wordt een mooi NA topic

1 like