Speedmaster only III

Ik hoor je. Heb ook een pilot’s watch chrono, maar de charme ervan begint af te nemen voor me. IWC probeert het allemaal dramatisch op te hippen.

1 like

Wanneer je toch snelle micro adjustment op de nieuwe Speedmaster wilt hebben. Ziet er goed uit denk ik.

1 like

Op Forstner flat link

8 likes

Dragen jullie de Speedies weleens op een Erika’s strap? En zo ja, foto’s!

10 likes

Op OF deze voorbij zien komen;

En foto uit een andere post:

1 like

14 likes

Op marktplaats bij green watches een nieuwe saffier voor maar 5750

Als dit betrouwbaar is diegene die van plan zijn iets te kopen denk ik een goede zaak

Prachtige combo!

1 like

Leuk @Watchstick_81 dat je binnenkort een 321 geleverd krijgt. Ik heb meer dan een jaar op die van mij moeten wachten. Het was het wachten overigens meer dan waard, want de 321 bevalt nog steeds super goed. Voor mij blijft dit echt de ultieme Speedmaster. En zoals @drh al zei: binnenkort zijn er dus drie op het forum. Best een goede score, want ze worden niet veel uitgeleverd.

14 likes

Bedankt voor je reactie! Heerlijk, ik kan niet wachten.
En zeker een goede score, ik ben volgens mij nog steeds de enige (niet-handelaar) die een Silver Snoopy 50th heeft?

13 likes

Denk het ja, hopelijk niet voor lang. Ik hoor dat in centraal Europa (waarschijnlijk Polen) iemand hem via een AD geleverd gaat krijgen deze week.,dus misschien gaat het in Benelux ook eindelijk beginnen.

Er zijn er meer die beweren dat ze het via een AD hebben ontvangen. Dit is ook niet uitgesloten, maar toen ik vorige maand Raynald Aeschlimann persoonlijk sprak, gaf hij aan dat ze uiteindelijk zeer beperkt aan AD’s gaan leveren. Ik begreep toen ook dat ze het nog niet gedaan hebben, omdat ze dan geen controle hebben op wie het gaat ontvangen. Bij Omega boutiques sta je geregistreerd, bij AD’s niet. Dus ik denk dat alleen zeer goede relaties van enkele AD’s het gaan ontvangen, omdat zij dan een goede controle erop houden. Ik hoop in ieder geval dat het bij echte verzamelaars en liefhebbers terecht blijft komen. Met “slechts” 45 op Chrono24, lijkt het er wel op.

Fingers crossed!

2 likes

7 likes

+1

16 likes

Lijkt wel van drop die band. Iets te dik als je het mij vraagt.

3 mm bij de lugs naar 2 mm bij de punt.
Dat is dunner dan gemiddeld.

Dan vertekend de foto! Verder gave band, ben altijd wel fan van zo’n racing strap. :+1:t2:

Stijgt het Omega nu ook al naar t hoofd?

24 likes

Ik wist dat er een divine reden was om de Speedy vanochtend om te doen.

4 likes