Speedmaster only III

Ja dat bedoelde ik ook (denk ik). Dus Omega wil niet meer bij dat soort merken liggen. En ze kunnen een AD ook niet verplichten om een halve winkel te verbouwen. Of beter gezegd, daar heeft geen enkele AD zin in. Precies om deze reden, een jaar later kunnen ze de stekker er al weer uittrekken. Ik denk dat Omega liever bij Swatch Group merken ligt zoals Breguet en Blancpain. Dan kom je dus uit bij S&C, Gassan etc. Ook niet de beste plekken voor een leuke shop ervaring mijns inziens…

Ach ja, shift happens :wink:

1 like

Voor de ruimtenerds onder ons, welke twee (of meer) Apollo missies kan je uit deze foto halen?

8 likes

Dat is uiteindelijk vrij snel losgelopen hè haha

Hahaha… ja laten we zeggen dat je me hebt geïnspireerd om de knoop gewoon door te hakken. Nu nog die horlogedoos van je :wink:.

1 like

Geen idee. Maar potverdorie wat een prachtig horloge!

2 likes

Thanks! Ben er heel blij mee.

17 likes

7 likes

13 likes

02-06-2022 :heartbeat:

32 likes

Gefeliciteerd! :tada:

1 like

Nice! :star_struck:

1 like

X-post maar wel even in het juiste topic :grin:

5 likes

Hoi,

Heeft iemand de 007 nato band van Omega wel eens op een Speedmaster gedragen? Of is dat not-done, omdat hij eigenlijk bij de Seamaster hoort? Het liefst natuurlijk met foto’s in het antwoord:)

Groeten,

Michael

Ik bedoel deze versie, foto van omegasite

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd Patrick en de betere wederhelft!
Looking sharp :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Vandaag de Ultraman maar weer eens wat daglicht gegeven :wink:.

De tweede Speedy Tuesday editie, met een leuke nieuwtje voor die tijd (2018): het was de eerste keer dat in een moderne Speedmaster weer een stepped dial en DON bezel werd aangebracht. De wijzerplaat hebben ze van aluminium gemaakt in plaats van het gebruikelijke materiaal (messing?).

21 likes

Gefeliciteerd kerel!

1 like

7 likes