Speedmaster only III

originele Omega Nato, maar niet die ik bedoelde?

1 like

Proficiat!

En de Speedy staat er goed bij :ok_hand:

1 like

Dankjulliewel allemaal! :heart: We hebben een ontzettend mooie dag gehad. Het klinkt cliché maar het is echt niet in woorden uit te drukken. En ik moet daarom ook nog een beetje landen. :wink:

Terug naar horloges. Die Speedy Reduced gaat nu natuurlijk nooit meer weg. :ok_hand: Schitterend horloge geweest voor deze gelegenheid.

4 likes

Mooi, proficiat!!

Xpost, In stijl eten:

12 likes

Gefeliciteerd Patrick :bride_with_veil: :man_in_tuxedo::partying_face:!

1 like

NA!:hugs: topic volgt nog

17 likes

Gefeliciteerd :champagne:

2 likes

12 likes

Gefeliciteerd jullie!

Mooi even bij SC alvast wat credits opgebouwd zie ik.

Geen verkeerd horloge om op je huwelijksdag te dragen.

1 like

Een foto zegt natuurlijk niet zoveel, maar toch… na twee weken terug is het horloge wéér gestopt met werken. Zes maanden voor onderhoud geweest en nu dit… ik ben echt al het vertrouwen in omega verloren :rage:

Pfff wat een pech! Mijn 3861 loopt als een zonnetje. Maar goed, tweemaal defect, nieuwe eisen!

1 like

Dat dacht ik! Het is een keer mooi geweest

2 likes

Jij hebt echt het verliezende lot uit de loterij…
Omega kan eigenlijk maar 1 troostprijs geven:

4 likes

Echt dikke vette pech. Hier loopt hij ook gewoon top.

2 likes

afbeelding

14 likes

Ook net een Barton Elite Silicone binnen.
Dat is ook een lekker soepel bandje.

9 likes

Deze vind ik met de dag mooier worden.

7 likes

Hebben jullie nog tips voor banden? Ik zag deze en vond hem wel mooi maar heb geen ervaring met sailcloth. Iemand die kan vertellen hoe dat draagt met warm weer? Leer vind ik met warm weer niet comfortabel namelijk.
Watchbandit-khaki-Cordura-strap-Omega-Speedmaster-Professional-by-Swisswristshots-klein-270x328

1 like

Dit is wel slechte reclame. Ik ben benieuwd hoe ze dit met je oplossen én goedmaken.
Hou ons maar op de hoogte.

1 like

Gefeliciteerd! Lekker vestje ook! :ok_hand:

1 like