Zelf heb ik minder met vintage. Maar op de één of andere manier vind ik deze een stuk meer charme hebben dan mijn 2022 model.
Dan moet je maar denken aan de stepped dial die ik niet heb, ik koos voor de patina en de vintage rammelband!
Speedy kast staat lekker op een Barton zeg!
Ga ik ook eens proberen bij de mijne, heb er ergens nog een slingeren geloof ik. Eens zoeken
Is ook wel weer zo. De nieuwe sluiting vind ik dan weer mooier.
Ik heb een beetje hetzelfde. Heb jij de plexi variant? Dan is ie toch wel vintage inspired.
Ja ik heb de plexi.
Is ook weer zo. Heb ook absoluut geen spijt van de keuze voor een nieuwe. Alleen ziet die van @HanDavinci er wel echt heel clean uit met die verkleurde plots en die pulsation bezel.
Hebben jullie ervaring met Veblenist canvas straps (op de Speedy)?
Lijkt me een hele fraaie combi. Ik hoop alleen niet dat ze te dik zijn.
Welke zouden jullie kiezen?
Ik neig iig naar clean zonder stiksels. Wit lijkt me wel gaaf. Groen gaat sowieso mooi staan.
Netjes hoor! Had je de fotograaf ook nog speciaal gevraagd om extra foto’s van het horloge om je pols? Als herinnering?
Wow dat is snel gegaan! Gefeliciteerd!
Thanks! Ja dat had ik inderdaad gevraagd. Deze Speedy gaat in principe nooit meer weg en blijft in mijn collectie als “trouwhorloge”. En als ik al die mooie trouwfoto’s zie waarop ik dit horloge draag dan weet ik dat ook zeker.
Dank!
Gelukkig iemand in huis die nogal van kleur en frutsels houdt. Gewoon even een handtas of kussen ergens vandaan halen en een mooi zonnestraaltje tijdens het golden hour…en hoppa!
Staat wel mooi eigenlijk, Zealande?
Past de rubberband van n Seamaster 300 ook?
Horus. Wel lekker soepel.