Het horloge heb ik weer teruggebracht naar S&C. Ze gaven aan dat hun beleid is dat hij nog een keer teruggaat om te kijken wat er aan de hand is. Ik gaf aan geen zin te hebben om nog een keer zes maanden te wachten. Ze hebben er een spoedopdracht van gemaakt, maar ik vrees dat personeelstekort overal een probleem is en dat het nog best lang gaat duren. Rustig afwachten maar weer!
Tis makkelijk roepen vanaf de zijlijn natuurlijk maar ik had echt een strakke deadline gezet voor deze reparatie. Je hebt rechten als consument en 1 daarvan is dat een reparatie binnen een redelijke termijn wordt gedaan. 6 maanden is dat niet, met wat voor reden dan ook.
Een retailer kan zich niet verschuilen achter in dit geval Omega. Je hebt met hen de verkoopovereenkomst en die dient dan met hen ontbonden te worden bij te lang uitblijven van de reparatie.
Mee eens hoor. Ik heb ook aangegeven dat de oplossing redelijk simpel is, namelijk geef mij een nieuwe. Dat was echter niet de bedoeling zonder dat eerst naar deze werd gekeken. Ik hoop dus dat Omega gaat staan voor hun kwaliteit en aangeeft dat ik recht heb op een andere. Zo niet en het duurt lang, dan ga ik ook vervelend doen. Ik hoop dat er goede oplossing komt want ik vind het nog steeds het mooiste horloge ever
Edit: zelf heb ik geen rechten gestudeerd, maar ik vind het wel lastig om al te escaleren als er van de andere kant nog wel gekeken wordt naar een oplossing. Ik houd jullie wel op de hoogte als er iets gebeurt
Snap ik, escaleren schiet ook niet op. En in je recht staan en krijgen waar je recht op hebt zijn 2 hele verschillende dingen. Succes iig
Wat vinden jullie comfortabele bandjes voor in de zomer voor op de Speedmaster?
Thanks, Nice! Door het ontwerp uit een stuk en traploos verstelbaar lijkt het me heel fijn! De website is er even uit, maar het lijkt custom made. Heb je misschien een foto om de pols?
Mijne gaat zo weer op nato, al overweeg ik ook de stalen band. Maar nato staat hem erg tof (ik hou ervan tenminste, sommigen gruwelen ervan)
Ik weet nog niet wat ik van NATO vind, ik heb een beetje moeite met die klomp stof die je aan een kant hebt…
Dan moet je de schaar hanteren… maar een originele omega nato knippen arrgghhhhhh
Dat lijkt me ook geen strak plan. Heb hem net op een cheape two piece NATO gezet met bond look. Zit met dit weer in ieder geval iets comfortabeler als de stalen band.
Ga de klittenband zeker overwegen!
Niet direct de tijd vh jaar voor een wissel naar leer, maar met een nieuwe Speedy is het wel leuk om te zien hoe fantastisch hij het doet op leer. Er komen vast nog een hoop mooie leren 20mm banden bij de komede tijd
Na de verkoop van mijn 145.022.69 ben ik terug met een prachtige 105.003
Net even gestest op een uncle seiko flatlink