Wacht niet op de 2021 maar het ‘oude’ model vanaf half januari. Vraag mij af of het ooit nog gaat gebeuren…
De ad zei wel dat de nieuwe zo af en toe binnenkomt maar niet veel.
Er staat dacht ik anders een safier versie in het blauwe gedeelte
Zouden ze die 005 en 006 versies nog leveren denk je?
Het bericht van de AD was:
Het is voelbaar dat Omega met diverse modellen achterloopt qua leveringen. Het klopt ook dat het nieuwe model druppelsgewijs loskomt, daarbij hebben wij van Omega nog geen ‘roodlicht’ op basis van de gedane bestelling(en).
Fingers crossed then
Nice!
Vandaag even de nieuwe Speedmaster bepoteld bij juwelier Driessen in Haarlem. En hij is inderdaad erg mooi. De band tapered mooi en de sluiting is erg mooi en een stuk kleiner dan we van de Speedmaster gewend zijn. Wat ik wel tegen vond vallen is dat de band aanvoelt als als een Jubilee band erg los en wat speling op. De vorige generatie Speedmaster voelt meer als een toolwatch. De nieuwe meer als een vintage inspired dress versie.
Ik begreep dat Omega exemplaren niet uitlevert vanwege problemen met de band …
Wat een plaatje!
Oh wat dan? Dit is interessante informatie…
Dat zou wat zijn! Ik heb daar nog niks over gehoord. Wat zijn dan de problemen met de nieuwe band?
Juwelier Punte had al wat nieuwe Moonwatches binnen maar een paar zijn nu tegen het pand aan de overzijde gesmeerd na de bomoverval…liggen gelukkig nog wat in de kluis als je de oude of nieuwe zoekt. Maar zo blijft het wel schaats ja
Maar Snoopy en de Ed White laten heel lang op zich wachten. Hoogstwaarschijnlijk duiken de grijze dealers er massaal op na het grote succes van de 45th. Er staan 12 50th Snoopies en 26 Ed Whites op Chrono24…terwijl de echte Omega verzamelaars/liefhebbers er knarsetandend er op wachten.