De looks, het comfort, het gewicht enz
En dat vind ik dus ook iedere keer dat ik er ééntje pas
On line aankoop mag je binnen 14 dagen annuleren…
De bezel is 39,7mm en met de crown guards erbij kom je op 42mm. Maar het draagt inderdaad niet zo heel groot door de zwarte lunette.
Lastig dit. Heb al heel lang in mijn hoofd dat ik mijn Speedmaster Reduced ook op leer wil. Lang gezocht en geprobeerd en eindelijk precies het bandje gekregen wat ik in mijn hoofd had, @Ko-Banden hartelijk dank!
En als je hem dan uiteindelijk om hebt, dan weet je het toch weer niet zo goed. Op staal is hij ook er-rug mooi hoor.
Dus ik ben gewoon benieuwd, wat vinden jullie?
Staal:
Of leer (met originele Omega gesp uiteraard):
Staal natuurlijk
Je weet me te vinden, he
NA… het was even een puzzel, maar daar istie dan
Na het scoren van de Mitsukoshi dial/wijzerset was het even zoeken naar een geschikte donor om hem in te zetten. In de wetenschap dat dit toch nooit een orginele Mitsukoshi zou zijn of worden, heb ik besloten om hem toch maar op een Sapphire Sandwich te zetten, leuk om de binnenkant te zien
De Sapphire bij aankomst…
De sapphire 10 minuten later…
Woop woop! (40 minuutjes later)
Mooi he

Het Grote Genieten kan beginnen
Het kan niet elke dag kermis zijn…
Want?
Wat voor wijzer met rode punt heb je erin gedaan?
De orginele stalen, plus likje nagellak (vond ik mooi subtiel accent). Eigenlijk zou je dan de wijzer van de Limited Edition APOLLO /SOYUZ Dial moeten pakken, maar die had ik niet
Voordeel: het kan er altijd ook weer af…
Mooi! En gefeliciteerd! Is alleen niet de Mitsukoshi wijzerset, maar die van de Olympic Games 2020 Speedmaster denk ik. De Mitsukoshi heeft geen rood uiteinde van de chronowijzer.
Lees het bericht boven jou nog eens
Haha oeps! Stond nog open op mijn telefoon.
Refresh first…
Ondertussen ben ik nog geduldig (lees: ongeduldig) aan het wachten op de speedmaster 2021. Zijn er anderen ook aan het wachten op een belletje van de AD en worden ze al wat concreter dan q2?