Speedmaster only III

Interessante site. Dank je.

1 like

Something black, something blue

25 likes

Vintage 105.002 voor vandaag. Zwerven er nog 105.002’s rond op het HF?

13 likes

Prachtig! Nee volgens mij niet, net als de Silver Snoopy 50th?

2 likes

Volgens mij;
1 x 45th
2x 50th

1 like

Meer 50th’s dan de vorige editie? Heb ik een NA gemist? Watchwalker heeft een 45th en wacht nog op zijn 50th. Voor de rest heb ik geen idee

Geen NA, niet een erg actief lid en niet via de AD/OB/C24 verkregen:

1 like

Nu zijn alle “stilstaande” wijzers gelijk aan de chronowijzer. En de bewegende secondewijzer komt overeen met de uren en minutenwijzer.

Ik snap de keuze dus wel. (Al ben ik bevooroordeeld. De Fois gaat hier nooit meer weg)

9 likes

Of gewoon keertje om gehad? :wink:
Anyway, hoe meer hoe beter!

Precies dit! En ken een paar eigenaren die deze wijzers hebben vervangen met reguliere Moonwatch wijzers. Blijft hoe dan ook een prachtige referentie.

1 like

Heb ik ook overwogen. Maar dan kom ik tot de conclusie dat ik beter een normale speedy kan kopen :rofl: (of nog beter, jouw Eddy. Maar die is mij ondanks zijn schoonheid net wat te prijzig)

2 likes

Deze blijft prachtig!

1 like

Toch maken die straight lugs een wereld van verschil! Ik vind de Ed White 321 ook veel geld maar zolang Omega het exclusief houdt (en daarmee de waarde waarborgt), vind ik de prijs prima. Er lijkt ook ieder jaar een flinke scherp bovenop gedaan te worden.

1 like

Ik ben wel heel benieuwd naar de band op de Ed trouwens. Hoe bevalt hij? De looks (op foto) zijn goed! :sunglasses:

Ooit heb ik voor de grap een uncle seiko gekocht. Maar die heeft het exact 30 seconden volgehouden op m’n horloge. Te dun en ik had het gevoel dat hij elk moment van mijn pols zou kunnen vallen.

16 likes

hhmm toch best kek die wijzer.

1 like

13 likes

okee dan. ik zoom in op mijn eigen foto en zie dat logootje in het glas in het midden. wistikniksvan. nice

7 likes

En strak recht. #nognicer

2 likes

Lekker man!!!

Ff een Forstner erop geklust. Moet er wat aan wennen maar draagt wel lekker

1 like