Speedmaster only III

Op het saffier glas van mijn Seamaster trilogy is die ook strak recht. Ik denk dat ze dat in recente jaren, zonder er veel werk in te moeten steken, voor elkaar weten te krijgen:

7 likes

Nou… als je er ondersteunende tape voor nodig hebt dan laat ik hem wel liggen :wink:.

Wordt trouwens nog een pijnlijk klusje om die tape te verwijderen.

1 like

Ik heb de Forstner op mijn Omega, moet zeggen dat die erg goed bevalt!

8 likes

Haha valt reuze mee. Deze zit niet megavast. Al paar keer vervangen.

1 like

Inmiddels is het 09-06 dat dit horloge opnieuw met ‘spoed’ naar de fabriek is gegaan ter reparatie… heb meer het idee dat het horloge naar de maan is geschoten of iets dergelijks :sweat_smile: het geduld begint een beetje op te raken…

Vraagje aan jullie: wat zijn jullie ervaringen met spoedaanvragen en wat mag je redelijkerwijs verwachten als klant als je horloge inmiddels langer weg is dan werkelijk gedragen in de afgelopen 1.5 jaar? :thinking:

In dit geval zeker met zo’n horloge mag je toch gewoon je geld terug verwachten of een nieuw horloge.

Je betaalt een serieus bedrag voor een luxe product dan mag je toch ook de service / kwaliteit verwachten die daar bij hoort. De juwelier moet dit toch met Omega opnemen lijkt mij dat dit geen reclame is zo.

3 likes

Xpost:

8 likes

7 likes

Ondanks een positieve zelftest, toch ff een fotootje

13 likes

Morgen. Erg fijn op tropic

14 likes

Even wat kleur weer hoor

4 likes

12 likes

Zeer blij met deze toch wel grail watch!!
Ik zit nog steeds plaatjes te liken op instagram alsof ik er later 1 wil :grinning:

15 likes

Ik zou S&C schriftelijk aangeven dat het horloge binnen 2 weken gerepareerd moet zijn en dat hun kansen op reparatie dan zijn verkeken. Vervangend product of ontbinden aankoop en een andere kopen.

Dit is in ieder geval niet normaal. Ik zou met een spoedopdracht denken aan enkele weken. Desnoods lepelen ze er maar een nieuw uurwerk in.

2 likes

Thanks. Ik heb nu eerst de vraag gesteld of het horloge of korte termijn terug is. Als het antwoord niet naar de zin is, zal ik aangeven dat ik binnen twee weken een oplossing wil en anders wil ik de koop ontbinden en het geld terug.

6 likes

Na lange tijd weer eens op de orginele bracelet gezet.

Uploaden: 16579983673036417703791476042976.jpg…

12 likes

Hij is nog aan het uploaden zelfs :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ja buiten een foto gemaakt zonder wiefie :flushed:

1 like

Kastvorm is wel subliem van de Reduced. :ok_hand:

12 likes

9 likes