Speedmaster only III

Hij is cool de nieuwe 3861 band draagt ook perfect!

1 like

De band is stijlvol en heel comfortabel idd.

1 like

Prachtige mod, die Mitsukoschi😍

1 like

Dit zijn er wel veel tegelijk inderdaad :joy: Volgens mij valt het werkelijke aantal wel mee.

1 like

Origineel zijn er maar 300 Mitsukoshi’s

2 likes

Ja ik bedoel die op HF een mod hebben

1 like

Haha, kost wat maar dan heb je ook wat…:wink:

Maar mooi hoor, ik wordt nu wel heel nieuwsgierig (vooralsnog ligt ie nog in LA te wachten op een vlucht…).

Ja, die heb ik ook sinds een week, ook erg happy mee. Maar niet iedereen vindt deze even mooi…:sweat_smile:

Die lijken erg op een stukje blik dat ergens in India in de vorm van een clasp is gevouwen…:rofl::rofl:

4 likes

300 echte maar ik durf er wel geld op in te zetten dat er een gelijk aantal los geleverd zijn.

Niet alleen die paar hier op het forum. Als je alleen al ziet hoeveel er op EU fora zijn verhandeld de laatste jaren. En ik volg Ebay en US of andere fora niet.

1 like

Ik bedoelde 300 Mitsukoshi horloges. Losse dials weet ik niet. Zijn die ook extact hetzelfde als de Mitsukoshi of ‘gewoon’ witte dials?

Door jouw foto’s dat ding net ook naar besteld.
Even kijken of hij het gaat winnen van de US1171.

Lijkt op jouw foto’s wat dikker te zijn dicht bij de kast,klopt dat?

2 likes

De schakels bedoel je? Ja dat is een belangrijk verschil met de 1171. Ik heb ook de UC1171 en ben hier dus heel benieuwd naar. De 1171 is tof maar wel een beetje ‘ielig’…

2 likes

Precies dat ja. Om die reden ook de forstner flatlink snel weer verkocht.

Ben benieuwd naar de 1450. Als hij tof is dan gaat de 1171 hier het blauwe in.

1 like

Side by side door Uncle Seiko;
https://omegaforums.net/threads/us1450-vs-us1171-whats-the-difference.130232/

6 likes

Dat scheelt behoorlijk zo te zien. Blij mee!

Thanks!

2 likes

Oh, die had hetzelfde? Zag er wel mooi uit.

1 like

Inderdaad mooi om te zien. En de solid EL gaan volgens mij ook verschil maken… #kanniewachten

2 likes

Yeah, in verhouding tot de kast veel te dun vond ik.

9 likes

Ja daarom had ik ook dat shot van opzij gemaakt. Als je heel vlug kijkt denk je dat de 1171 en de 1450 hetzelfde zijn maar:

  1. Schakels zijn dus dikker bij de kast en lopen door naar nog 2x dunner
  2. Deze US heeft solid end links en schakels en mijn OEM 1171 heeft alles blikkerig
  3. De schakels zijn ook ronder waardoor het licht er mooier mee speelt. Lijkt een beetje een President.
4 likes

Hey die heb ik ook gekocht! Leuk ding weet niet of hij orgineel is maar hij staat erg goed bij de us bracelets.
Nog bedankt voor de link.

Dat is snel wanner had je hem besteld vorige week maandag gelijk?

1 like