Speedmaster only III

Moet je nog een specifiek type clasp cover hebben voor een US 1171 bandje?

Ik heb eerder een link gedeeld vanuit het omegaforum met een eBay verkoper die nog een rits van die dingen had.

Zal later even kijken of ik die link nog kan vinden.

1 like

Gemakkelijker dan ik dacht: https://www.ebay.nl/itm/264852869324

1 like

Dank je wel!

Edit: nu ik zo kijk… enig idee over de authenticiteit ervan? Hij heeft er al meer dan 200 verkocht. Dat is wel een heel grote NOS voorraad.

2 likes

Ik ben bang dat die niet echt zijn. Ik betaalde bij een handelaar in Duitsland 60 euro en die ziet er beter uit dan deze.

1 like

Hi, wat zou een marktconforme prijs zijn voor een FOIS, full set met 1171 band en ongedragen originele Omega lederen band? Spaarzaam gedragen met wat lichte sporen van een bandenwissel op achterzijde lugs. Veder is alles is perfecte staat, glas bezel etc.

1 like

Die gaan nu mee omhoog met de 1861 Speedy Pro’s. Waren die een jaar geleden iets boven de 3k, nu gaan ze al over de 4K.

2 likes

Als ik die tekst zo lees komt dit meer over als een advertentie van ome Ali dan een verkoper uit een land als Canada.

However, for some other countries (Such as: Croatia, Poland

…Etc,) shipping fee = GBP 165.00 by EMS

ALL INTERNATIONAL TRANSACTIONS WILL BE WELCOME, BUT THE BUYER ASSUMES ALL RESPONSIBILITY FOR ANY DUTIES, TAXES, OR ANY CUSTOMS LOSS OR DELAY. (If could not agree to those terms for International transactions, please do not bid…Thank you for the understanding !!! )

Please TAKE Note

Please excuse us, as lost many watches to Italy, we feel>
sori please !!!

If the Italy eBayer won this item, for the shipping: DO NOT

CONCERN the item LOST, CUSTOMS, CUSTOMS FORFEIT or

DISAPPEAR, you have to take your own Risk !!!

Winner please contact me within 48 hours after the auction end,

otherwise BAD feedback will be given !!!

3 likes

Thnx, dat maakt het lastig om een goede prijs er aan vast te plakken. Chrono gaat vanaf 5k alleen op leer :rofl: Er is weinig benchmark materiaal aanwezig.

1 like

US1450 binnen! Kleine reportage:


14 likes

22 likes

Dat past toch niet? Ik dacht dat een FOIS 19mm lug width had. :thinking:

1 like

Klopt, op een FOIS kun je beter een 1125 zetten.

2 likes

Ja, klopt. Type nummers onthouden zijn niet mijn ding :wink:

1 like

19 likes

13 likes

Lente!

5 likes

Heb hem ook binnen,vind het een topper de 1450,niet zo licht voelt echt solide ook de endlinks!

3 likes

11 likes

Er zijn minder originele Mitsukoshi’s dan dat er achteraf door Omega nog wijzerplaten zijn verkocht.

Toch wel een beetje jammer…

3 likes