Speedmaster only III

Hier ook een grote blij met de US1450 band :grin:

11 likes

Band is echt cool en super afgewerkt!

1 like

Idd, heb de Omega 1171/633 maar deze doet qua look en feel daar niet aan onder.
En mooie vaste endlinks dus minder gerammel :grin:

1 like

Ik had de originele 1171 ook,maar snel verkocht,niks voor mij en heb ook de 1035
Flatlink van Uncle,hetzelfde,heb ik niks mee,is te licht dat spul :blush:

1 like

Looks van de band zijn wel echt veel beter. Draag de Speedy nooit op staal. Die clasp is veel te dik.

1 like

Hoogste tijd voor wat kleur na al die saaie zwarte Speedy’s (zoek dekking)

9 likes

Eens!

15 likes

Twee jaar geleden keek ik voor een Speedy. Toen niet gekocht. Nu wil ik er weer een, maar die prijzen zijn enorm omhoog gegaan zeg, pff.
Ik ga hier t blauwe gedeelte maar eens in de gaten houden…
Ondertussen aan t genieten hier van al het moois dat langskomt🤤

2 likes

Prachtig hoe lichtinval de wijzerplaat doet veranderen

13 likes

Die is mooi zeg :heart::fire:

1 like

Mijn US1450. Echt de perfecte band. Dik bij de kast aflopend nqar de sluiting. Een taper van 20 naar 16. Zit wbt dikte en feel tussen de OEM band en een 1171 (die ik te dun vind) in.

Topding!
Edit: en niet gepakt door de douane :rofl::rofl:

18 likes

Mooi man!

1 like

Mazzelaar! Ik heb nog een “dispuut” lopen bij de importafdeling van FedEx…

3 likes

Daarom levert Omega nu alleen deze wijzerplaat nog met inruil van de oude wijzerplaat.

Ik ginf ook nat voor 3 tientjes op mijn US1171. Nu die snelste verzend optie gekozen en geluk gehad denk ik.

Wat moest jij bijbetalen?

1 like

Daarom??? Dat horloge is al rete-oud. Het is belachelijk dat het uberhaupt nog kan.

Je maakt een limited van 300 stuks en dan moet je de plaat gewoon NIET los verkopen.

Ja, best bizar eigenlijk! Papieren meer waard dan je horloge :joy::joy::joy:

1 like

Ik moet net geen 40 euro betalen. De combinatie van balen dat hij er tussenuit gepakt is en het vermoeden dat ze teveel rekenen doet mij moeilijke vragen stellen.

Ik kom in het minst gunstige scenario op 33 euro uit. Dus mogen ze mij uitleggen hoe ze aan 40 komen. Gaat niet om het geld. Overigens zouden ze binnen 1 werkdag reageren op mijn mail, en ik zit nu al 5 dagen op een antwoord te wachten.

2 likes

Nouja ik vind 1/3e vd prijs moeten betalen aan inklaring en overige kosten best veel. Zou mij naast het principe ook om geld gaan.

Goodluck! In het ergste geval betaal je wat meer voor de in mijn ogen tofste speedy band.

1 like

Is wel veel ja.

Ik ben er ook superblij mee, echt een topband.

3 likes