Speedmaster only III

Ziet er solide uit. Past bij een modern horloge beter dan de 1171.
Alleen uit USA te bestellen? UK site staat niets.

2 likes

Yes en maar in een beperkte oplage van 2 batches. Daarom maar snel 1 besteld :slight_smile:

1 like

Lekker bezig. Ik zit nog steeds met die clasp
 op een SARB trok ik het wel.
Maar op de SM? Weet het nog niet. En een 1171 ben ik niet van overtuigd.

En ja, ik weet dat de SM een “Frankenwatch” is :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Heb je weer een speedy?

Neen, een Seamaster 300 Watchco sinds eergister. Ondanks dat ik 'm op Nato / MN cooler vind dragen was ik even neuzen naar een bracelet en las ik mee.

1 like

Aah jij hebt m gepakt. Erg leuk die Watchco! en ideale bandenswapper.

1 like

Thnx! Moest snel toeslaan aangezien ze weinig langskomen.

1 like

Ik ging voor standaard maar zit nog sreeds te wachten
:roll_eyes:

1 like

I ook 39.37 bijbetalen tis de btw en handelingskosten meen iets van 15 euro. Bij de vorige zending die ik had zat een specificatie. Zou bij de factuur die FedEx gaat sturen ook wel het geval zijn.

1 like

Hier ook dit bedrag, btw plus service kosten. Ik kreeg de melding per sms maar er zat geen rekening bij het pakket. Wellicht dat ze nog gaan nazenden.

1 like

18 likes

Speedy! :+1:

9 likes

Speedy?, yes speedy :ok_hand:

7 likes

vroeg er net naar in het seamaster topic maar je hebt hem dus al. Het je hem ook al op de SM300 gedaan? Ik ben benieuwd of die fit ook goed is. Kasten zijn volgens mij vrijwel maar niet helemaal gelijk.

1 like

Op een old skool 1171.

9 likes

eerstel batch is inmiddels al uitverkocht overigens, eind april/begin mei de 2e batch

1 like

Je quote de verkeerde volgens mij. @Watch2Morrow moet je hebben :smiley:

2 likes

Drie dingen tegelijk aan het doen, daar wordt het niet duidelijker op :blush:

1 like

En even voor alle mensen die balen dat ze zoveel Mitsu mods zien: had vanaf 2003 dan de hoofdprijs betaald voor één van de 300. Of had je huiswerk gedaan als je zo graag uniek wilt zijn. Dan had je geweten dat bij Omega de platen gewoon te verkrijgen waren.
In 2017 hebben ze pas de deuren gesloten ervoor. Voor 520 waren ze toen op te pikken meen ik?
Edit: of was het 2019. @Horloge24?

1 like

Hoezo balen voor de mensen die Mitsu mods zien???

Ik ben een van de zieners en baal niet dat ik er zoveel zie. Ik vind het raar dat nu alles hip is wat duur is of duur lijkt terwijl de limited Speedy’s jaren geleden nog minder geliefd waren dan de reguliere versies en niemand dat wilde.

1 like