Speedmaster only III

Die grijze nato is ook wel funky

2 likes

Denk dat deze dan weer iets teveel wordt.

1 like

Die moet gewoon op staal.

De band van de Apollo 11 of de nieuwe band die aan de saffier zit.

4 likes

Okay. Sorry, nee.

Inderdaad. Is dan wel een Speedy, maar zeker geen banden swapper. Op staal ermee.

5 likes

Als Apeks echt niet meer weet wat hij met het horloge aanmoet zijn er denk ik genoeg geïnteresseerden. Qua bijzondere versies zit de Tokyo samen met de Ultraman en DSOTM nog wel in mijn wil-ik-nog-wel-een-keer-hebben top 3.

Maar ik zeg ook stalen band om eerlijk te zijn voor de Tokyo.

1 like

Ik ben met Tom; deze Speedy graag op staal.

Edit: hoewel in de volledige set van Tokyo’s er ook leren banden geleverd worden

5 likes

Dat staat hem erg goed inderdaad!

1 like

En de rode band die bij deze set geleverd wordt is veel donkerder en dieper rood wat een heel andere look geeft dan het vrij felle op de foto van Apeks

2 likes

Lekker op staal deze :+1:

10 likes

Precies!

9 likes

Gaaf idd

1 like

Mijn Speedy moet niets :joy:

10 likes

:joy::joy:

Ik wilde het nog wijzigen. :grimacing:

Ik vind dat dit felle rood teveel nadruk legt op het rood. Dat donkerrood van de Omega leren band is dan imho al veel chiquer.

Staal vind ik echter de beste balans geven. Dan valt het rood van de bezel op zonder de aandacht af te leiden van het geheel.

Uit eigen werk:

5 likes

Staal vind ik zelf ook mooi staan maar ben een beetje aan het kijken wat hem nog meer staat.

Ik houd er wel van om banden te wisselen en deze rode band komt voor mijn gevoel het meeste in de buurt van de bezel kleur.

Maar goed, iedereen heeft weer een andere smaak voorkeur :grin:

2 likes

Helaas wel… :stuck_out_tongue:

Geintje mensen, kom op nou! :upside_down_face:

2 likes

:joy:

1 like

Dit dus wel voor mij:

11 likes

13 likes

Rising Sun :jp: Sunday :grin:

12 likes