Speedmaster only III

Space expo Noordwijk.
In de “schatkamer” een 42mm exemplaar maar eaan de muur een iets grotere (op een niet geheel kloppende bracelet :grin:

8 likes

Ik vind ‘m super zo! :ok_hand:t3:

1 like

De Ultraman tijdens een dagje tuinieren op zondag (en uiteindelijk afgedaan toen het onverantwoord werd :sweat_smile:)

20 likes

Een mooie rood vergelijking met de Papaver (klaproos)

13 likes

Mm300 :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Verkeerde foto

4 likes

Happy Speedy Tuesday!

7 likes

Tijd voor wat vitamines en een Omega :wink:

12 likes

8 likes

Speedy Tuesdaytje met opgelegd logootje.

Heerlijk.

19 likes

12 likes

Klik en zoom is zóveel leuker dan gewoon kijken! :sunglasses:

11 likes

Vandaag is groen!

10 likes

12 likes

Speedmaster Broad Arrow on tropic :sunglasses:

20 likes

Dit blijft een toffe speedy. Lijkt ook echt in een top staat, zo vind je deze Broad Arrows niet vaak.

Tropic kan goed op een Speedy, zeker in de zomer erg fijn!

1 like

Zeker! Thnx
Al even in bezit en de eerste eigenaar is er zuinig op geweest! :wink:

Ik heb interesse in deze knappe jongen (of dame): https://www.chrono24.com/omega/speedmaster-kalender-chronograph-automatik-herrenuhr-ref-35238000--id18921084.htm. Is dat een beetje een normale prijs? Van wat ik zo gauw zie is het wat aan de hoge kant, maar dat is wel allemaal info van 1 a 2 jaar terug. Geen idee hoe hard dat gaat. Maar volgens mij is dit nooit een heel gewild model geweest.

Plaatje voor de sfeer:

In Japan staat ie voor iets meer dan de helft: https://www.chrono24.com/omega/omega-day-date-speedmaster-triple-352380-chronograph-automatic-blue-dial--id19783374.htm. Die is in iets mindere staat en er wordt niets gemeld over service. Maar scheelt wel een boel.

2 likes

To be honest Apeks, hij is prachtig maar er passen imho maar 3 bandjes op.

Staal, staal en staal.

3 likes

De Japanner komt op tegen de 1850,- op de mat. Scheelt 800,- Daar kun je wel een service aan besteden en hou je geld over. Ik heb deze versie zelf twee keer gehad, hele fraaie kleur blauw maar wat zijn die dingen in 18 maanden gestegen :scream:. Niet normaal.