Zag hem al, gave foto!
Thx. Is de dail mat of net als bij de Seamaster glans?
Dank je!
Beetje er tussen in.
Lastig, hele lichte sunburst, plaat is matter maar zit toch een glans over. Zeker geen glans zoals een lak plaat. Je mag 'm gerust eens komen bekijken.
Hij is gaaf, de Grey Side.
Slimme keuze om er een grijze tropic op te doen.
Lijkt me niet de makkelijkste bandenswapper.
Hij doet het heel goed met grijs suede/nubuck heb ook een DSotM Nato erbij naast de originele grijze croco maar voor nu is dit de favoriete combi voor de zomer…
Een Speedmaster zonder gebruikssporen klopt voor mij niet.
Ik zit te kijken naar Speedy pro hesalite. De nieuwe versie wel te verstaan, maar ik merk dat dat vooral komt opdat ik op de plaatjes de stalen band van de nieuwe veel mooier vind op foto’s.
Het aanbod is wel makkelijker als ik voor de oude ga vissen. En ik wil ook sowieso de originele leren band erbij.
Zijn er nog aan de kast zelf noemenswaardige verschillen? En zou de nieuwe stalen band op de oude kast passen?
Alvast bedankt voor jullie reacties! En PB berichten met een Speedy in de aanbieding sta ik ook open voor.
Bedankt voor het delen! Past dus wel, maar niet perfect… overigens, na het lezen van het artikel wil ik alleen nog maar de nieuwe! Toch wel een aantal mooiere details zoals de secondewijzer en de stepped dail🥳
Inderdaad. De bracelet vind ik ook véél mooier dan op het vorige model.
Ik zou het vorige model eerder op leer kopen en er een Forstner bracelet bij kopen.
Vandaag gepast. Wauw!
De nieuwe en de oude naast elkaar gehad. Ik vind de dial van de nieuwe mooier, er gebeurt meer en mooie diepte. Wat een fantastisch horloge, deze gaat er zeker komen. Wil alleen graag nog eens passen als m’n vrouw er ook bij is.
Ik ben in ieder geval al overtuigd.
Erg strak zo met de zwarte band en zonder de rode Apollo tekst op de plaat.