Speedmaster only III

Na een tijd in de doos te hebben gelegen maar weer eens om de pols geslingerd. De verstelbare clasp is wel echt een gamechanger!

10 likes

Ja er zijn prima aftermarket zichtbodems beschikbaar. Het zicht op de kunststof Delrin brake en de mindere afwerking (geen Geneva stripes) van de 1861 is echter niet zo fraai als je het vergelijkt met de 1863.

Niet mijn foto:

3 likes

De banden passen erop.

1 like

Bedankt voor je reactie.
Maar naar t zien van de nieuwe plaat weet ik eigenlijk al dat ik sowieso een nieuwe wil… :slight_smile:

1 like

Snap ik, ik heb een haselite versie 2021 te koop ( nieuw)

Als je een tijdje op t forum blijft hangen en leuk participeert kan je over een tijdje deze hier in het blauwe verkoopgedeelte verkopen :+1:t2:

Ps. Welkom op t forum

Dankje toom

1 like

Begrepen

Witte Velcro, klaar voor de zomer nu het weer nog!

6 likes

Gefelicteerd, persoonlijk zou het mij storen als ik de tekst op zijn kop lees.

1 like

:rofl: mooi die verschil van inzicht altijd.

Zo is de tattoo artiest waar ik naar toe ga ook altijd pissig op mensen. Die willen dan een tekst of een symbool wat “recht” staat als zij zelf er naar kijken. Maar vervolgens als ze hun arm langs hun lichaam hebben staat het voor andere mensen ondersteboven. Zeker met een kruis kan dat tot hevige meningsverschillen leiden.

1 like

Ben jij tandarts? :wink:
Staat inderdaad lekker zomers.

Ik heb mijn mening eigenlijk nog niet gevormd hij kan natuurlijk ook andersom. Aan de binnen zijde staat nu een omega logo, de ontwerp keuze is mijn nog niet duidelijk.

Als je even het velcro principe even weg denkt zit de gesp aan de “onnatuurlijke” kant op jouw foto IMHO.

Zo had ik één speedy, en zo heb ik er twee :blush:

4 likes

Gaaf, gefeliciteerd!:+1:t2:

1 like

Blijft tot de verbeelding spreken. Cool hoor!

1 like

@Horloge24 heeft die liggen, top kerel ook trouwens

2 likes

Wijzerplaat is extra mooi in de zon…

14 likes

Toch echt mijn favoriete horloge! :star_struck:

15 likes