Deze band afgelopen week gekocht bij de Omega Boutique in Genève, mooie afwisseling met de stalen band!
Kan er dan ook nog een consumptie van af? Band en sluiting is ook niet echt gratis toch?
( foto gemaakt in Omega boutique Zürich)
Woooww van harte! Ultra gaaf!
Is al een paar jaar geleden hoor
Heb je hem nog? Of inmiddels niet meer?
Band en sluiting zeker niet goedkoop, consumptie bij het horloge zelf gekregen!
Maar zat er al lang overna te denken. Mijn persoonlijkheid is, als ik het doe, dan doe ik het ook “go big or go home”
Ik snap zeker dat mensen liever voor wat goedkopere alternatieve kiezen
Half jaar geleden verkocht. Tja, hebberig voor weer wat anders.
Tja zo gaan die dingen
Was wel leuk. Op 1 dag heen en weer met German Wings. De taxi naar Zürich was duurder dan de vlucht
Ja paar keer in Zwitserland geweest, het is mooi maar zeker niet goedkoop! Haha
Op dit moment in Zwitserland alles spot goedkoop, uitstekend hotel geboekt voor een spot prijs (last minute).
Toen ik daar was betaalde ik € 20 voor een bordje met wat kaas en ham op Kloten o ja en 2 stukjes stokbrood
.
Zeker covid gerelateerde prijzen neem ik aan, ik vond het flink meevallen
Zeker geen goedkoop land, de biefstuk bij café de Paris in Genève was rond 40 CHF, wel met salade en friet.
Frankrijk was echt wel een stuk duurder op dit moment, (sainte-maxime/sainte tropez) al gauw 150 euro + voor 2 personen. (Met maar 1 drankje, drink niet zo veel).
Staat hem erg goed!!
zal hiervoor al best een keer eerder gepost zijn
net bij van Baal, de speedmaster bekeken … moet eerlijk zeggen ondanks dat ik me echt wel wat verdiept had het toch fijn is als je ze in het echt kunt zien en op de pols kunt bekijken.
Mooi het oude model met hesalite en dichte bodem, en de nieuwe opvolger met dubbel saffier …
de zichtbodem had niet gehoeven maar bij deze handopwinder chrono is het wel weer geinig.
eigenlijk was het doorslag gevende
- de nieuwe band met sluiting
- grote chronowijzer van de nieuwe
natuurlijk zijn er wat meer puntjes en de “oude” is ook niet verkeerd maar goed het blijven de details die het hem doen
nu maar even laten bezinken voor we de knoop doorhakken
ps: foto’s zijn niet super maar gaat om het idee.