Haha nee geen frustratie lichte irritatie that’s it. Hoop de nieuwe Speedmaster binnen paar weekjes om te hebben🥰
Deze ook in mijn bezit;
Wat mij betreft mooie(re) kast, fraaie plaat (met opgelegd logo!). Kortom, in mijn beleving een fantastisch horloge.
Twijfel alleen af en toe om de wijzers te vervangen voor de ‘traditionele’ wijzers.
Hoi Arnoud,
wat is een Mega Plexi? Of wat wordt hieronder verstaan?
Holy moly wat dik
Toch is er een Duitser die dit voor je kan doen, zonder de kast om te bouwen.
Kwestie van een ringetje (aangezien saffier 0,07mm groter is dan hesalite) en een ander glaasje (plexi eigenlijk).
Wie dat dan heeft laten doen? @Bidle oa
Misschien kan hij je (mocht je interesse hebben) voorzien van contactgegevens
Hoe moet een saffierglas [ diameter 34,2mm ] dat groter is dan een Hesalite glas [ diameter 34,13 mm ] in een kast passen zonder deze sponning uit te draaien?
De sponning voor het Hesalite glas is vrij zeker 34,00 zodat het glas er met voldoende voorspanning in blijft zitten.
Deze Duitser kan geen origineel Omega saffierglas in een Hesalite kast plaatsen zonder splinters te zien of de kast aan te passen. Misschien dat hij een kleinere diameter neemt maar dan is het ook zichtbaar en als het saffierglas met een pakking geplaatst wordt [ zoals het ook hoort ] dan zal het alternatief glas zeker 1 mm kleiner moeten zijn dan het origineel. Bijkomend effect is een grote spleet tussen de tachyring en het glas.
Over blijft het inlijmen van een 34,00 saffierglas met risico op lekkage.
Word het niet andersom bedoeld? Plexi in een safier case.
Dat zou inderdaad met een ring kunnen.
Haha, goed om te horen!
Nee dat kan natuurlijk niet. Andersom wel, dus van Saffier naar Hesalite
Gewoon auto correct. Haha. Er had Omega moeten staan plaats van Mega. Leve de iPhone.