Blijft een toppertje zo een iconische speedy
Toch mis ik die Posts van rainer b (@Rainer_B?) nog wel eens, even een patek uit elkaar halen of met een annual calender chrono op de racefiets door de duinen knallen
Blijft een ‘racer’ tenzij je wil meten hoe snel je op de maan arriveert
Thanks, draagt ongeveer zoals de sd43
Saffierglas kost bij Omega meer dan €400,- extra tov Hesalite.
Ombouwen kan niet zonder de kast aan te passen. Dus bij aanschaf besluiten wat je wilt en naderhand kun je het niet ombouwen. Hooguit een saffierglas als bodem op de Hesalite
Mijn vraag was meer bedoeld om te achterhalen was de kosten van een hesalite glas zijn en hoeveel de saffier meer kost. Vraag beantwoord, ik heb alleen weet van de kosten van het saffier die TH wilde vervangen op mijn cal. 360 wat nu erg goedkoop blijkt te zijn in vergelijking.
is de afwerking bij de nieuwe speedmasters het zelfde voor gesloten bodem of zichtbodem
ik meen dat dat voorheen niet altijd zo was
Bij de oude is het uurwerk met zichtbodem een 1863 die mooier afgewerkt is dan de 1861.
Nieuwe co- axiaal zijn volgens de informatie op de website van Omega gelijk
Saffierglas kost bij Omega € 590,- en een nieuwe Hesalite € 100,-
Dank, ik zal dit wetende zeker uitkijken dat ik mijn Apollo 11 niet laat vallen of stoot. Heb wel mijn Carrera een keer op een tegel vloer laten vallen, alleen schade aan de WG kast wat TH netjes kon herstellen. Het saffierglas op de carrera heeft alleen precies in het midden krasjes die niet met het blote oog te zien zijn en alleen met mijn nagel gevoeld kan worden dus vervanging is ook niet niet nodig voor mij.
Is dat 100 voor een Mega Plexi?
Vanwaar de frustratie? Kraste het Hesalite dermate veel?
Ik draag hem nog steeds met veel plezier👍🏻. Af en toe een polywatch en hij is weer als nieuw.
Dat plexi is net sexy
De nieuwe heb ik even omgehad en hij is nog beter. Mooie dial, band is veel beter en uurwerk ook.