Mooi hoor Geert.
Top man, dank je wel!!
ik vind de nieuwe Speedmaster oprecht het allermooiste horloge wat er is. Heb eerder een Speedmaster gehad maar dat was heel even en met het hesalite glas. Ik ergerde mij aan het zachte hesalite, kan er ook niks aan doen.
Maar deze Speedmaster mensen oh mensen toch. Straal zoveel klasse en tegelijkertijd ook toegankelijk. Ben echt helemaal verliefd op de nieuwe Speedmaster. zijn er al veel mensen hier die de nieuwe Speedy hebben?
over een paar weken meld ik mij hier. Pohhh het wachten gaat lang duren zeg😅
Ja, en het worden er steeds meer.
Bij de vorige modellen vond ik de hesalite ook altijd mooier, maar bij de nieuwe is dat voor mij anders. De melkring is grotendeels verdwenen, het logo en de band stralen meer luxe uit, hij is ook platter dan de hesalite versie, en door het saffier is hij ook prima voor dagelijks gebruik, wanneer je (zoals ik) niet tegen krasjes op het glas kan. De hesalite versies die ik heb gehad bleef ik poetsen, en ik durfde hem ook amper om te doen.
Lang verhaal kort: de nieuwe saffier versie is een openbaring voor mij gebleken, en heeft mijn favoriete Rolex van mijn pols verdrongen.
kan niet wachten zeg wat een absurd mooi horloge
Beetje aan het klooien geweest met het bellenpistool van de mini-me en toekomstige eigenaar van dit horloge.
Pas wel op met je bezel. Als je die meepoetst kun je hem beschadigen, dat spul is namelijk een schuurmiddel. Als je geen vast hand hebt, plak de beze dan desnoods af.
Verder wondermiddel hoor, hesalite glimt weer als een jekko na een beurtje
Ah top dank voor je reactie!!
Dit werkt toch alleen bij de oudere 1998 band? Want deze heeft nog het pin tube systeem, terwijl de laatste 1861 Moonwatch band (1958 band) met pin en schroefjes werkt. Geen idee of het dus op de 1958 past. Banden hebben niet volledig dezelfde afmetingen.
Zachte tandenborstel kopen en daarmee heb je het horloge in 30 seconden helemaal vrij van ongewenst vuil.
niet de speedy als ik aan een speedy denk maar wel een geweldige klok:wink:
mark II blijft ook een mooie verschijning … ooit voor een prikkie op dzvl gekocht omdat het er heel slecht en vies uitzag, na nieuw bandje en alleen buitenkant schoonmaken geloofde niemand dat dat het zelfde klokje was zelfs de ex-eigenaar niet .
Dat zou inderdaad heel goed kunnen.
Klopt, die zie je beide ook op de foto.
Dat bestond ook nog idd!
Mark ll blijft tof om te zien, maar draagt niet zo prettig op m’n pols
Deze band lijkt me echt super gaaf.
Hier staat de Speedy ook op het verlanglijstje. En dan inderdaad met staal én de nylon band.
Serieus cool dat blauw!!
Ja gaaf he. Afhankelijk van de licht opval gaat de wijzerplaat van zwart naar sunburt blauw.
Pie pan dial, opgelegd Omega logo.
Mooie blauwe kleur, erg cool.