Zeker waar!
Hier iemand die de 3861 saphire sandwich heeft!
Dit is een vraag die mij al vaak gesteld is.
Q: “Heeft de speedmaster scherpe kantjes?”
A: Ja de speedmaster heeft scherpe randjes.
Echter is het zo dat je de scherpe randjes alleen merkt, als je daadwerkelijk gaat voelen hoe scherp ze zijn. Mocht je van niemand iets gehoord hebben over de scherpte had je het bijvoorbeeld ook niet geweten, tenzij je gaat voelen.
Tijdens het dragen van het horloge is het gewoon super comfortabel en de stalen band is van beter kwaliteit dan ik verwacht had.
Top! Wellicht dat het bij iets dikkere polsen en een te strakke band wel voelbaar is.
Gaaf dat je 'm al hebt! Via de Tourbillon boutique in Amsterdam of buitenland?
Ik heb een 7 inch wrist, mocht dat helpen. Ik heb deze aangeschaft bij de Omega Boutique in Hamburg!
Niet eens zo niet reeel.
Hij beargumenteerd het ik elk geval.
Nadat het Nederlands plaats maakt voor Amerikaans, gaan we nu ook al van het metrisch stelsel af?
Prachtig horloge heb je trouwens
Dank je!
Excuus para! Ik ben vooral actief geweest op internationale forums en nog niet zo zeer op HF. Heeft nog even tijd nodig om te kunnen a-klimatiseren.
Ja dat kan en is natuurlijk prima
M’n broer woont ruim 20 jaar in Amerika, maar als we praten (uiteraard in het Nederlands) gebruikt hij nagenoeg geen Amerikaanse woorden, dus zo kan het ook.
Over horloges praten in 100% Nederlands valt trouwens niet mee. Bv een bezel insert is een lunette-ring, of is dat alleen de bezel