Speedmaster only III

Buiten de kleuren gebeurd er nog zo veel op deze plaat hé?!

27 likes

Echt super de Mitsukoshi dial :facepunch:

1 like

Door alle foto’s heb ik wel de conclusie getrokken dat een Speedmaster professional met de ‘standaard’ stalen band toch een beetje als een BMW met wieldoppen is; dat kan beter.

Die 1171/633 band zie ik best vaak voorbij komen, wordt die nog nieuw gemaakt of hoe kan die zo (relatief) vaak voorbij komen hier? Ik zie soms belachelijke prijzen voorbij komen (2000 usd voor een gebruikte). Die 1171/633 lijkt hier erg populair te zijn, dus ik ben benieuwd wat de situatie is.

1 like

1171 is nog nieuw te bestellen bij een dealer is wel wat geklooi met de kwaliteit, lijken uit te rekken was laatst een topic over

Denk dat je 2000 euro voor een band meer kan betrekken op een 1039, 1067, 1035 oa

Conclusie 1171 is nog nieuw te bestellen

Ik heb een artikel gelezen dat de nieuwe 3861 speedmaster stalen band gewoon op de 1861/1863 past!

2 likes

Zit daar een microverstel sluiting op?

Nee, twee gaatjes in de sluiting. Dus niet echt maar met de korte schakels opties genoeg met die twee gaatjes verwacht ik.

1 like

2, maar de links zijn klein dus makkelijk verstelbaar door wat schakels weg te halen

1 like

Ondanks eerdere berichten dat AD’s ze pas in Q2 mogen ontvangen, krijg ik echt net een bericht dat mijn lokale AD (Punte Utrecht) net de eerste paar binnen heeft :+1:t3:

17 likes

14 likes

Correct en prijs rond de 430 euro dacht ik?
Rek valt wel mee als je ‘m niet te strak over de handpalm hoeft te trekken. Rek zat vooral in de sluitingverbinding

3 likes

Ja, mijn voicemail attendeerde mij daar ook op!

2 likes

Wow ! Die zilveren is echt wel een pareltje !

1 like

Bof jij even! Ik heb nog geen reactie van mijn AD. Geeft mij wel goede hoop, vanwege alle corona tegenslagen :grin:

1 like

Proficiat!

1 like

Geloof idd iets rond de 430 en de rek klopt ook

:smiley:

Hahah dank heren! Maar ik kreeg enkele de blijde boodschap door, heb niks verkocht. Eerst kijken kijken en dan wellicht kopen.

Ah oke! Mijn ervaring met de 3861 is dat het echt zeker waard is!

1 like

Voor mij helaas ook nog geen goed nieuws van, van Willigen :pleading_face:

1 like

Zojuist de Sailcloth van Barton ontvangen en gelijk maar even op de speedy gezet:

Bandje is nog erg stug, maar dat vormt zich wel.
Ben er blij mee

12 likes