Droeg de man zelf een toolwatch
Als je bij een Rolex AD een schakel koopt willen ze die perse zelf plaatsen. Ik pak mijn horloge volledig in met folie behalve waar ze moeten zijn om een schakel te plaatsen, heerlijk hoe ze je dan aankijken
Droeg de man zelf een toolwatch
Als je bij een Rolex AD een schakel koopt willen ze die perse zelf plaatsen. Ik pak mijn horloge volledig in met folie behalve waar ze moeten zijn om een schakel te plaatsen, heerlijk hoe ze je dan aankijken
Deze klatser als ik mij goed herinner
Nou daar ga je al 🤷🏻
1,5 m afstand lukt wel met deze coronagraaf
De band kan je ook bijna niet meer met een ouderwetse spring bar tool los krijgen. De band is zo nauw tegenwoordig dat je niet schuin kunt gaan met de endlinks om deze erin te zetten.
Dit heb je minimaal nodig.
Klopt inderdaad, alhoewel de band er van afhalen niet zo’n probleem is. De band er weer opzetten, dat is de aandoener geweest.
Eigenlijk moet ik zelf gewoon zo’n ding hebben. Dan hoef ik geen 60km+ te rijden om hem te laten wisselen bij de dichtsbijzijnde AD om hem vervolgens op te laten sturen
We lachen er om maar ze vernaggelen je horloge binnen enkele minuten meer dan dat je dat zelf doet in een jaar
Wacht even, auto lenen . Dacht het niet
Denk dat sommige die daar werken denken: “O, dat doe ik zelf wel even.”
Ipv de horlogemaker het te laten doen op de dag dat deze aanwezig is!
Hoeveel kost zo’n bergeon straptool?
Tussen de €150-200
Tsja, toch goedkoper dan zelf voor schade opdraaien of benzine kostten.
Afplakken van je lugs is het halve werk
Band staat er goed op .
Wat gebruik jij daarvoor? Kan je iets aanraden?
Gewoon schilderstape is oke 🤷🏻
Ik heb deze
https://www.watch-tools.de/tools/bracelet-tools/federstegzange-f-r-omega-uhren-von-bullong.php
Top bedankt voor de link!