Ja.
Als ze de clasp los verkopen dan zullen er wel wat orders binnenkomen van de 3861 bracelet bezitters.
Ja.
Als ze de clasp los verkopen dan zullen er wel wat orders binnenkomen van de 3861 bracelet bezitters.
Dinsdag ga ik bij Omega langs en maar eens de vraag stellen. Wellicht weten zij het.
In Biel? Ga je groot inkopen?
Bij Omega hebben de eindschakels, band en sluiting eigen referentienummers. Dus ik vermoed dat je ze daarom ook los kan bestellen.
Haha nee was het maar zo’n feest. Omega in Hamburg.
Oh wow!
Hoe werkt dat dan? En waarom doen ze dat nu?
Volgens Robert Jan Broer kwam deze update te laat voor de release van de nieuwe 3861 Moonwatch. Dus huidige eigenaren kunnen de sluiting (en sluitingschakels) bestellen zodra deze beschikbaar is. Dit zal niet gratis zijn. Het maakt de OEM band zonder deze fijnafstelling wel een stuk meer uniek. Handig als je het over 25 jaar wilt verkopen, zeer collectible
Auw!
Weet je, ik sluit het niet uit.
Lekkere foto hoor!!
Dank je
Zoals het heurt heb ik de velcro NASA band erop gezet. Leuk cadeau van de vriendin
Ga ik nu spijt krijgen van de leren band die ik erbij heb besteld? Ik mocht kiezen en twijfelde tussen deze of leer….
Deze is nu besteld:
Cool! Hoe ziet ie? Heb je meer foto’s ook van om de pols?
Past de nieuwe band van de 310.30.42.50.01.001 op de 311.30.42.30.01.005? Zo ja, foto’s!!