Speedmaster only III

Ja.

Als ze de clasp los verkopen dan zullen er wel wat orders binnenkomen van de 3861 bracelet bezitters.

Dinsdag ga ik bij Omega langs en maar eens de vraag stellen. Wellicht weten zij het.

1 like

In Biel? Ga je groot inkopen? :wink:

Bij Omega hebben de eindschakels, band en sluiting eigen referentienummers. Dus ik vermoed dat je ze daarom ook los kan bestellen.

1 like

Haha nee was het maar zo’n feest. Omega in Hamburg.

1 like

Kijk aan! Interessant!

3 likes

Oh wow!

Hoe werkt dat dan? En waarom doen ze dat nu?

Volgens Robert Jan Broer kwam deze update te laat voor de release van de nieuwe 3861 Moonwatch. Dus huidige eigenaren kunnen de sluiting (en sluitingschakels) bestellen zodra deze beschikbaar is. Dit zal niet gratis zijn. Het maakt de OEM band zonder deze fijnafstelling wel een stuk meer uniek. Handig als je het over 25 jaar wilt verkopen, zeer collectible :wink:

2 likes

Dan moet @tompj Speedmaster nr 20 maar eens gaan kopen… Het laatste puntje verbeterd!

2 likes

Auw!:grin:

Weet je, ik sluit het niet uit.

3 likes

11 likes

9 likes

Lekkere foto hoor!!

1 like

Dank je

US1479 bandje voor de Speedmaster is binnen.
Staat goed en draagt fijn :smiley:

14 likes

Zoals het heurt heb ik de velcro NASA band erop gezet. Leuk cadeau van de vriendin

Staal is super, maar dit hoor je er wel een beetje bij te hebben :heart_eyes:
Helemaal klaar om te spacen.

15 likes

Ga ik nu spijt krijgen van de leren band die ik erbij heb besteld? Ik mocht kiezen en twijfelde tussen deze of leer….

Deze is nu besteld:

5 likes

Cool! Hoe ziet ie? Heb je meer foto’s ook van om de pols?

1 like

Past de nieuwe band van de 310.30.42.50.01.001 op de 311.30.42.30.01.005? Zo ja, foto’s!!

15 likes