Speedmaster only III

Ik heb een probleempje. Heb de nieuwe hesalite Speedmaster op de Omega canvas band. Prachtig, echter… Past deze precies niet. Ene maat is te strak, de volgende is de los. Ik moet eigenlijk iets in het midden hebben. Hebben jullie tips voor canvas banden die misschien zelfs nog met de originele clasp passen?

Bandenwisseltijd!
Olijfgroen sailcloth? :thinking:

Zwarte Sailcloth? :thinking:

Blauw suède? :thinking:

Ik blijf denk ik hierbij: racing bandje in natuurgelooid Buttero leder door @slls :+1:

13 likes

Olijfgroen en zwart sailcloth zijn nice, heerlijk voor de herfstdagen die voor de deur staan. Persoonlijk geen fan van blauw suède, zou dan eerder voor bruin suède gaan. Racing strap is heerlijk voor de winter :+1:t2:

1 like

Groen en die bruine racing strap staan hem erg goed.

1 like

:heart_eyes::ok_hand:t3:
Staat hem echt heel goed

1 like

Nee deze ziet er ook super uit. Gaaf zon ‘vintage race look’ :ok_hand:t4::ok_hand:t4:

2 likes

Riep hier iemand “Vintage race look”? :wink:

9 likes

Uiteraard, heel veel zelfs.

15 likes

Groen, groen, groen!!!

2 likes

Op veler verzoek…. de groene Sailcloth band!

21 likes

Welk merk is dit? Mooi ding hoor.

1 like

12 likes

Terugkomend hierop. Omega in Hamburg wist nog van niks maar hebben wel aangegeven dit waar zou kunnen zijn en dat klanten vaker dingen eerder weten dan zij zelf. Zij gaan hier nog voor mij achteraan en laten het mij nog weten.

Iemand een goed adres waar ik deze kan bestellen. Wil mijn Speedmaster graag even een tijdje op leer

Of zijn er ook mensen die het is gelukt om de stalen band met de tweezers erop en eraf te krijgen? De nieuwe Speedmaster heb ik het dan over voor de duidelijkheid

1 like

Ik heb deze voor mijn A11 50SS

https://www.watch-tools.de/tools/bracelet-tools/federstegzange-f-r-omega-uhren-von-bullong.php

1 like

Thanks

Top! Waar heb je de band vandaan?

1 like

Heren ik wil graag een oem Omega bracelet voor mijn speedy de 1035 of de 1171 ik heb een op Google gekeken en daar vond ik er een 1171 compleetvoor £499 weten jullie waar deze goedkoper te krijgen zijn?
Een oem leer band met clasp is ook in de running.
Dus daar mag ook wat info over.
Effe iets anders ik heb een US1479 nieuw in de plastik als iemand intresse heeft €120 opgestuurd.

2 likes

Een Duitse handelaar

Bij een AD in Nederland betaal je 450 Euro voor de 1171!

3 likes