Speedmaster only III

Ok dank je, daar maar eens gaan vragen :grin:

1 like

Dankjewel! Direct daar ook besteldđŸ‘đŸ»

1 like

Mag ik ook weten waar?

1 like

Er is al iemand die de micro adjust clasp van de Chronoscope op de Speedy 3861 bracelet heeft geprobeerd:

5 likes

Huh, ben ik nu zo dom?
De 3861’s hebben toch een 20mm naar 18mm (en geen 16mm) band?

Volgens mij heeft de 3861 een taper van 20 naar 15, de Chronoscope is 16mm bij de clasp maar lijkt een perfect fit.

2 likes

Dat, en dan betaal je ook alle import/inklaringskosten plus BTW niet. UK, he! Online staan, eenvoudig bij de AD verkrijgbare, Omega-banden meestal voor meer aangeboden. :face_with_raised_eyebrow:

Bij CousinsUK zullen ze zich ook wel afvragen waar al hun trouwe “mainland customers” gebleven zijn. Ik heb er al een half jaar niks meer gekocht

Ik ga morgen eens meten :slight_smile: :+1:

Ben benieuwd of ze voor Brexit of Remain hebben gestemd. :face_with_monocle:

1 like

Ben benieuwd! Heb mijn speedmaster nu bij service. Misschien dat ik ga vragen om de clasp.

Mijn Apollo 11 flatlink clasp wijdte zal vergelijkbaar zijn met de 3861:

3 likes

Wat stom. Ik ben in de war met een 1861. Zal de alcohol wel zijn :smile:

1 like

Misschien wachten tot Omega hem op de 3861 bracelet ge-update heeft om zeker te weten dat het hetzelfde onderdeel nummer is, 200 euro is veel geld.

1 like

Zijn volgens mij toch al meerdere die nu het geprobeerd hebben en dat het past?

Ja, toch vind ik het raar als er geen verschil zou zitten in de toekomstige clasp voor de 3861 die 20/15mm meet tov de Chronoscope met 21/16.

Ja dat is waar. Ik was afgelopen dinsdag nog bij de Omega boutique en zij wisten nog van niks. Wellicht dat als ik hem weer ophaal van service dat ze er meer over weten

Nieuwe Omega nato:

6 likes

Ik weet ook niet waar, sorry. Ik had gisteren weinig behoefte om anders te reageren op zo’n antwoord. Blijkbaar een speciale Duitse thuis dealer :man_shrugging:

1 like

Hoelang zou dat kunnen duren? Veranderd er dan ook iets aan het referentienummer zodat je zeker weet dat je het model met de ge-update clasp hebt?

Geen idee, @Watchstick_81 had de wijziging van de 3861 bracelet via RJ Fratello te horen gekregen.

Denk niet dat het referentienummer van het horloge veranderd alleen maar door wijziging naar micro-adjust clasp.