Speedmaster only III

Dat, en dan betaal je ook alle import/inklaringskosten plus BTW niet. UK, he! Online staan, eenvoudig bij de AD verkrijgbare, Omega-banden meestal voor meer aangeboden. :face_with_raised_eyebrow:

Bij CousinsUK zullen ze zich ook wel afvragen waar al hun trouwe “mainland customers” gebleven zijn. Ik heb er al een half jaar niks meer gekocht…

Ik ga morgen eens meten :slight_smile: :+1:

Ben benieuwd of ze voor Brexit of Remain hebben gestemd. :face_with_monocle:

1 like

Ben benieuwd! Heb mijn speedmaster nu bij service. Misschien dat ik ga vragen om de clasp.

Mijn Apollo 11 flatlink clasp wijdte zal vergelijkbaar zijn met de 3861:

3 likes

Wat stom. Ik ben in de war met een 1861. Zal de alcohol wel zijn :smile:

1 like

Misschien wachten tot Omega hem op de 3861 bracelet ge-update heeft om zeker te weten dat het hetzelfde onderdeel nummer is, 200 euro is veel geld.

1 like

Zijn volgens mij toch al meerdere die nu het geprobeerd hebben en dat het past?

Ja, toch vind ik het raar als er geen verschil zou zitten in de toekomstige clasp voor de 3861 die 20/15mm meet tov de Chronoscope met 21/16.

Ja dat is waar. Ik was afgelopen dinsdag nog bij de Omega boutique en zij wisten nog van niks. Wellicht dat als ik hem weer ophaal van service dat ze er meer over weten

Nieuwe Omega nato:

6 likes

Ik weet ook niet waar, sorry. Ik had gisteren weinig behoefte om anders te reageren op zo’n antwoord. Blijkbaar een speciale Duitse thuis dealer :man_shrugging:

1 like

Hoelang zou dat kunnen duren? Veranderd er dan ook iets aan het referentienummer zodat je zeker weet dat je het model met de ge-update clasp hebt?

Geen idee, @Watchstick_81 had de wijziging van de 3861 bracelet via RJ Fratello te horen gekregen.

Denk niet dat het referentienummer van het horloge veranderd alleen maar door wijziging naar micro-adjust clasp.

Klouk herfstfotootje.

15 likes

Correct, heb Robert-Jan Broer net weer gesproken (app) en het komt er zeker aan maar ze hebben er nog geen besluit in genomen bij Omega. Dus wanneer is nog niet bekend op dit moment. Elk onderdeel heeft een eigen referentie bij Omega, dus er zal een nieuwe referentie komen als het als complete band wordt verkocht.

Als de Chronoscope idd 16mm bij de sluiting is, dan zal Omega mogelijk met een aangepaste sluiting komen of met andere sluitingschakels op de proppen komen.

Wat een slagveld, dat rechter schroefje is al aardig naar de knoppen…

Ben je er van bewust dat de Omega 1171 een band is met gevouwen eindschakels etc en zeer licht aanvoelt? Dan zou ik een Apollo 11 50th band overwegen. Stuk duurder maar wel prachtig.

1 like

Ja weet ik ik twijfel ook nog, mss beter de oem croc strap met deployment clasp. Wat zou dat ong kosten?

600 euro

1 like

11 likes

Mogge
:blue_heart: :jp:

11 likes