Volgende keer de achterkant eerst wat afvegen voor ik een foto maak in de zon. Wou het plaatje toch graag delen…
Hij is echt tof!
Thanks, mijn pols is 18,5cm. Geeft wel een idee hoe hij bij mij zou staan.
Oef. Verkrijgbaar vanaf november…maar dat maakt niet uit, geen echtscheiding waard, maar wel heel erg mooi
Vraagje: welke tool gebruiken jullie voor een band wissel? Ik wil de metalen band eraf en een nato erop. De tool die ik heb is helaas te breed.
Bedankt voor de tip…. Gelijk besteld.
Gefeliciteerd! Blijft een zeer goede zet om de Moonwatch een kleine update te geven, die voor verzamelaars/liefhebbers van grote waarde is en het uiterlijk amper heeft veranderd. In de vitrine van een AD moest ik 3x kijken of het verschil te zien (de 3861 was op leer, de 1861 op de oude stalen band).
Afgelopen weekend met een macrolens op mijn iPhone wat close ups gemaakt van de Speedmaster Ultraman ST2. Helaas niet helemaal scherp, maar mooi om de textuur van de aluminium wijzerplaat (of de coating ervan) te zien. Geen idee of ze dit later ook toegepast hebben met de andere stepped dials van de Apollo 11 50th Anniverasary en de nieuwe 3861 Moonwatch. De Ultraman ST2 was in ieder geval de eerste.
Ik zal vanavond even kijken, er zit sowieso kleurverschil tussen de minutenschijf (zwart) en het middengedeelte wat grijs is maar vond het sowieso het stepped niet heel duidelijk.