‘Omega No-Go’
Welkom StiffieStaffie
‘Omega No-Go’
Welkom StiffieStaffie
Jaa bandjes! Ga ik binnenkort ook mee aan de slag.
Weinig wat dit model misstaat zeg
De velcro bandjes van GGB zijn echt top, gelukkig ben ik op tijd geweest.
. Maak er “rosé gouden” van.
Die rosegouden staat nog steeds in consignatie te koop zeker? Zonde want die zou echt om iemands pols moeten schijnen. Misschien moet er nog wat geld af om te verkopen. Lijkt me een pijnlijke.
1 van de 2 No-Go’s is al weg.
Nu de andere nog.
Er moet toch iemand voor zijn, zou je zeggen.
Maar de inruil is elke keer nogal een dingetje. Ik hoef & wil niet alles meer.
En dit is de goedkoopste in de markt… Dan ga ik géén volle grijs prijs betalen voor iets wat ik zelf niet wil. Dan wordt het een inruilprijs waar ik 'm voor naar de grijze kan doorschuiven & niet anders.
Deze is al
Genoeg.
Het is nu eenmaal een speelveld waar relatief weinig mensen zich in bevinden. En dan is de keuze voor Rolex vaker voor de hand liggender.
Ik vind hem ook erg gaaf, maar met een modaal salaris koop je geen modaal salaris-Speedy.
Dat snap ik ook uiteraard.
Gelukkig zit hij niet op mijn nek, had hem toevallig van de week thuis omdat er iemand kwam kijken.
Dan kijk ik er toch met zeer veel plezier naar. En zwaar, niet normaal… Gewoon super gaaf.
Maar toch ben ik blij dat 'ie weer in de kluis ligt & niet thuis.
En dat gevoel overheerst bij mij bij dit horloge, dan is hij dus ‘niet voor mij’.
Mooi !
Ik vind hem geweldig. En dat terwijl ik eigenlijk niet zo van gouden horloges houd. Maar ik zou je er een hele serie horloges voor als inruil moeten aanbieden en dat durf ik niet…
Gewoon omruilen voor n 126500 man.
En klaar.
Probeer het eens.
Jammer dat je de SD niet meer hebt.
Die mag ik evengoed ophalen icm wat anders, maar ik weet niet zo goed of ik dat anders nog wil. En dat komt weer door de Speedy. Die voelt toch wel errug dik.