Mijn eerste klokje…
De case back, daar kan ik ook naar blijven kijken!
Voordat mensen zich afvragen waar het serienummer op de lug gebleven is… die heb ik even weg gefotoshopt
Horloge.
Wel een indrukkend boek he?
Zeker!
FTFY
Gefeliciteerd altijd goed!
en wat voor 1
Ben er ook heel blij mee…heb horloge tot nu toe elke dag aan gehad
Had ik ook in t begin. nu minder maar wel de blijver tot nu toe. Mn panerai staat op een gedeelde plaats
En terecht! Je pakt het gelijk goed aan met één van de meest iconische horloges!
Net voordat de zon onderging scheen het zonnetje net zo lekker op de Speedy. Snel de camera pakken en instellen om een fotootje te kunnen schieten tijdens het gouden uurtje.
Eerste?! Wow mooi begin van de horlogehobby? Of begrijp ik het verkeerd?
Dit trio ging naar echt serieuze verzamelaars (vooral op het moment van de release, toen alles in Omegaland een stuk goedkoper was). Iets wat weinig liefhebbers weten is dat Omega voor heel goede klanten de wijzerplaat verwisselde naar de gewone, omdat weinig kopers het konden waarderen dat het nummer er zo duidelijk op stond. Zo had je dus beide wijzerplaten.
Ze duiken links en rechts nog wel eens op bij Omega dealers, dus even wachten op een leuke deal. Ik vind het een prachtig horloge maar de vrij donkere indexen (verouderd radium look) stond mij tegen en de band is ook niet best. Het is wel fijn dat de 321 Ed White band naadloos erop past en dan heb je een bijna perfecte Speedmaster .
Ja…de eerste, wie weet wat er nog gaat komen ?
Aha interessant! Grappig om te weten. Het is sowieso een opmerkelijke keuze van Omega om het LE nummer op de dial te vermelden. Ik begrijp wel dat niet iedereen daarop zit te wachten.
Vooral de kastvorm trekt me wel aan. Net even iets anders dan de Speedmaster Prof. Maar bedoel je dat ze nieuw nog steeds weleens worden aangeboden bij Omega dealers? Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze na 6 jaar nog verkocht worden.
Net als dat ze het materiaal van de wijzerplaat erop zetten. Het valt bijna niet op, maar ik zie de meerwaarde er niet van.
Het is niet heel gangbaar maar ze duiken heel soms weer op. Achtergebleven voorraad? De vraag naar deze modellen was nooit heel hoog, waarschijnlijk teveel niche. Het was ook de enige limited edition die onder retail werd aangeboden op de secundaire markt. Dus niet echt een flipperobject. Geen idee hoe je eenvoudig achter de voorraad komt bij een dealer. Het zal wel neerkomen op een goed netwerk.
Lijkt het alleen maar zo of is je logo in het glas loodrecht?
Bijna wel! Misschien dat die 1 graadje naar links helt.