Speedmaster only IV

Nog net op tijd voor Speedy Tuesday!

8 likes

7 likes

Helemaal eens… ben benieuwd hoeveel ze sowieso van dit soort modellen verkopen? En al helemaal tegen retail?

Top dagje gisteren bij #speedytuesday

10 likes

Dat is voor Omega niet eens relevant. Omega heeft de opdracht gekregen van de ESA om een Mars compatible horloge te ontwerpen (met de juiste verhouding tussen de tijd op aarde en mars, wat heel complex is) voor gebruik door astronauten. Voormalig Space Shuttle astronaut “Billy-Bob” Jean-François Clervoy was ook aanwezig en hij heeft ook geholpen met de ontwikkeling. De kleur van de lunette is hooguit gedaan voor de consument, maar voor de rest is het echt een toolwatch voor astronauten.

5 likes

Die naar Mars gaan toch?

1 like

Het heeft ook nog steeds dezelfde functionaliteiten als de vorige (zie overzichtje), dus het kan ook gebruikt worden bij de ISS of Maanmissie (alleen IVA, niet EVA). En ik kan mij voorstellen dat ze er ook al mee gaan trainen.

1 like

Dubbel wristshot vandaag :wink:

9 likes

Haha jij kiest wel een heel slecht moment uit voor een wrist shot :joy:. Bevalling?

1 like

Oef sterkte daar ziet er niet best uit

1 like

En deze nog :v:

12 likes

Een stuit die nu geen stuit meer is, dus alles helemaal oké in aanloop naar de bevalling :slight_smile:

@drh gelukkig alles rond en gezond!

6 likes

Helemaal mee eens! Echt samen gemaakt met ESA. Om te laten zien wat ze kunnen en om te verkopen aan enkele speedy nerds

Was een top dag ook. Echt genoten

1 like

Was leuk om jullie gesproken te hebben @Myspeedyworld en @Neyra :ok_hand:t2: Loop nu te shinen in m’n Speedy hoodie :joy:

11 likes

Hey! Zo’n foto heb ik eerder gezien! :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Hey hoe kom je aan die zwarte letters op je trui of is dit van een eerdere bijeenkomst? :smiley:

1 like

Inderdaad. Altijd leuk!
Nu moet ik ook een foto maken….

@Crius jij was er ook bij toch?

Ik wil een tweede speedy!!!

En ik vond de x33 niks totdat ik hem om had. Is gewoon lekker anders

14 likes

Zeker, prachtig event. Veel geleerd, leuke connecties gemaakt en vooral erg tof om een aantal forumleden te ontmoeten :clinking_glasses::smiley:

2 likes

Deze heb ik gisteren gekregen. Hebben jullie beige letters dan?

1 like

Ik wel zoals je op mijn foto kan zien :smiley:

1 like