Zie het zojuist op de website van Omega, €280 voor de vouwsluiting en €400 voor de croco lederen band…
OEM banden koop ik niet meer, te duur en te saai. Laat ze liever op maat maken met keuze voor iets unieks qua materiaal, stitching, enz.
Tof hoor!
Nou, dat kunnen we wel zien bij jou!
Yep, gelukkig hoor ik niet bij die andere 23 eigenaren die het gewoon bij de OEM strap houden op hun Zenith A386 FWC.
1x raden wiens manufacturere ernaast ligt:
Geen idee, maar wat een mooi bandje, vind je niet @Sanderrr?
Wel gaaf hoor, 2 van die aparte A386’s naast elkaar!
Ook wel een hele mooie watchroll waar ze op liggen!
Oh, er waren meer Manufactureres ja, maar dacht dat dit de jouwe was.
Nomos suede
Nee hij had hem niet bij zich, dit was de mijne
Dit is dus een nepper begrijp ik? Dan is deze wel erg goed gedaan moet ik zeggen! Zeker nu ook het logo dus op het hesalite is geplaatst
Als ik op het internet kijk dan zie ik wel tips over hoe je neppers kunt onderscheiden maar bij deze zou ik t echt niet zien…
Het is geen nepper, alleen een onfortuinlijke benaming van Omega toen ze het model introduceerden.
Hè, chips. En ik maar denken dat ik een echte Replica Broad Arrow had
Dat verklaart dat de mijne uit China komt
Ha! Weer wat geleerd… Buitengewoon ongelukkige naam zeg…
Thanks!! Ik had hier dus echt nog nooit van gehoord
Daar merkte ik niks van
Inderdaad, bijzonder pijnlijk gekozen naam voor dit horloge en het deed de verkoop ook niet veel goeds. Drie jaar later verdween het al weer uit de catalogi en in 2003 kwam het tot een einde. Nu begint het langzaam een culthorloge te worden onder de Speedmaster verzamelaars. Het was het eerste horloge dat een re-edition was van de CK2915, de allereerste Speedmaster. De wijzerplaats en wijzers lijken ook bijzonder goed op het origineel. De lunette en kast totaal niet.