45mm bij ruim 17mm dikte weegt meer dan 320(!) gram. Dat is zwaarder dan een platinum daytona. Leuk bedacht door Omega, maar totaal ondraagbaar voor 99% van de mensen
Klopt, geldt ook voor de betaalbaarheid
Met 450.000 euro wordt het 'm sowieso niet voor 99% van de mensen.
Tel die twee factoren bij elkaar op en alleen Dwayne the rock Johnson kan hem dragen. Leuk.
Ik vind hem wel heel erg mooi hoor. Betaalbaar? Nee, zelfs niet als ik de hoofdprijs in de Staatsloterij zou winnen, 450k??? Draagbaar denk ik ook al helemaal niet met ruim 326 gram.
En dan de eerste kras, wat zal dat voor een pijn gaan doen, en met dat formaat en gewicht, zal het niet lang duren voordat die er komt…
Zou zoiets gekocht worden en dan boven list aangeboden worden op Chrono etc? Dan kost de eerste kras toch minstens een ton ofzo? Maar heeft iemand een zakdoekje, ik kwijl van het zien van de techniek!
FTFY
Techniek vind ik echt geweldig. Gewoon laten zien wat je kan als merk!
Ik las dat de 450K zonder BTW is.
Komen dus nog zo’n 3 gouden speedmasters aan prijs bovenop.
Dat is toch geen probleem, las in het groene deel dat je dat makkelijk zakelijk kan aftrekken… GRAPJE!!!
Ik vind het zelf een beetje zonde van de tijd. Als dit nou dé najaarsrelease van Omega is. Oké dan.
Nee toch? Het fenomeen heet toch niet voor niets “one procenters”?

Techniek vind ik echt geweldig. Gewoon laten zien wat je kan als merk!
Precies dit! Dit is echt bizar knap gemaakt. Op sommige foto’s vind ik het spuuglelijk en op andere weer prachtig. Dus doe mij maar zo’n Aventurine wijzerplaat in een stalen Speedmaster kast zonder verdere poespas graag!
Met 44mm niet de ideale verhouding op de pols voor de meesten vermoed ik, de subdials zien er ook wel erg klein uit door de grootte.