Speedmaster only IV

Ik kreeg een mooi boek kade over de maanreizen en dergelijke. Perfecte achtergrond voor een foto van de Speedy moon

11 likes

Op de nieuwe band van de saffier Moonwatch met microverstelling :slightly_smiling_face:

22 likes

14 likes

Merry Speedy Christmas

11 likes

“Papa mag ik nog eens in het donker kijken”

13 likes

Vanmiddag Rendang gemaakt voor morgen…

13 likes

:yum:

Speedmaster natuurlijk ook altijd goed :tada:

1 like

Drumspeedy!

12 likes

OCD heeft zo zijn voordelen. Ik was - op de uitlijning na -een soort van happy met mijn Mercury. Vanavond kon ik deze in Rotterdam omruilen. Damn, de spare was ook off-center. Toen kwam las verrassing de vraag: “Bent u misschien geïnteresseerd in een Moon?”. Nou en of! Dat is mijn favoriet na de Merc. Saillant detail: maar één van de tien was netjes uitgelijnd. Uiteindelijk grote blij :slightly_smiling_face:

5 likes

Ik blijf het een mooi horloge vinden. :smiling_face_with_three_hearts: Het enige horloge waarvan ik zeker weet dat hij nooit weggaat… het was mijn trouwhorloge eerder dit jaar.

16 likes

Fijne feestdagen allen!

10 likes

Fijne feestdagen :christmas_tree: :santa:

12 likes

Met het kerstcadeau, een groene croco :santa:t3::santa:t3:

10 likes

alles staat op een speedmaster.
mooie band

Staat er ook wel weer goed bij, de originele snoopy heeft nog de “oude” band toch?

1 like

Nee, de originele band is de blauwe nylon met lederen binnenkant en wit stiksel band

15 likes

Naast

was ik blijkbaar ook een beetje in de war. Ik zie dat ik deze post per ongeluk in het verkeerde draadje geplaatst. Sorry mensen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Er staat Speedmaster op, dus snap de verwarring wel hoor :wink:

1 like

Tokyo :jp: 2020 Rising Sun Speedy.
Die wijzerplaat, daar blijf je naar kijken :star_struck:

23 likes

Echt prachtig die plaat!

1 like