Maar ze hebben toch al een nieuwe snelverstelling erop gezet? Of komt er een prijsverhoging.
Ok sarcastische modus uit: ben benieuwd.
Maar ze hebben toch al een nieuwe snelverstelling erop gezet? Of komt er een prijsverhoging.
Ok sarcastische modus uit: ben benieuwd.
Ik ben heel benieuwd!
Het gaat niet over de power-reserve. Maar wat dan wel? Lijkt alsnog iets technisch te zijn.
Dat sowieso! Alles voor de winst.
Tiny🤔
Speedmaster reduced reduced?
Hairspring.
Whoop whoop!! Dus toch he.
2023 wordt het jaar waarin Tudor de Submariner terughaalt en Omega de Speedy Reduced.
Man man man. Lekker begin van het nieuwe jaar! Ik start de hype-train vast op.
Ik ga gewoon met je mee in de hype. De crash is de high waard van de hype.
Zou wel gaaf zijn als ze echt de reduced in een moderne jas terugbrengen. Massive change is een reduced zonder modulair uurwerk? Zou best kunnen.
Instant hit.
Zet de Prof hoger weg, zoals altijd al is gedaan. En maak de Reduced voor net onder de < 5k (tot de volgende prijsverhoging uiteraard ).
Mooi! Hoe voelt de kwaliteit t.o.v. de originele clasp? Ik zit erover na te denken dezelfde upgrade te maken voor een bb58
Beetje tegenstrijdig als je er al 9 hebt gehad.
Vandaar ook:
Gaat niet gebeuren, maar zou kunnen.
De originele band heb ik er nooit op gehad. Te dik imho. Kwaliteit is prima.
O, ook de sluiting die je er net af hebt gehaald?
Iemand nog een nieuwe pro kopen? Die gaat denk ik geen draagtijd meer krijgen nu de Tuesday er is
Grapje, die stalen band gaat op de ST dus kan niet weg…
Quanta Costa?
Vergeleken met die sluiting is het een behoorlijke upgrade en zeker aan te raden. Helaas geen micro adjustment zoals op de laatste Omega banden
mooie band
Je mag altijd een bod doen hoor
Waarom een glimmende band op 'n matte kast? De brush is compleet anders toch?