Speedmaster only IV

De middelste op de foto is witgoud, de stalen kwam alleen in een set van 3 voor IIRC 50k.

2 likes

Dan ben ik nog steeds in verwarring…. Welke heb jij nou gekocht?

Roségouden 50th anniversary, de linker op de foto in wrist battles.

1 like

Haha ok! Dat is alweer iets meer dan 4 jaar geleden!
Succes met het dieet! Ik zit er ook op denk ik. Ga weer sparen voor de grote blauwe klapper.

1 like

:grimacing: tijd vliegt…

Dan ben je wel in een x klaar :white_check_mark:

Hier sinds juli ‘20 in de collectie, met kleine premium ook :upside_down_face: (wat was de listprice eigenlijk…?)

En daarvoor had ik ook de Ultraman (die wat nu FS is hier denk ik zelfs :sweat_smile:) maar om één of andere reden wilde ik toen liever de ST1… hoewel ik ze nu ook wel naast elkaar zou lusten!

8 likes

De Speedy Tuesday was 5400 euro in Nederland.

De Ultraman 6020 euro. Iets voordeliger in London gekocht.

3 likes

Ik hoop over niet al te lange tijd mijn eerste Speedmaster te zullen kopen. Aangezien ik door de bomen het bos niet meer zie, ben ik begonnen door via dit forum de Speedmaster-bijbel van @Nico over te nemen. Erg blij mee!

12 likes

Top boek maar voor de nieuwe Speedy heb je hem niet nodig :slight_smile:

10 likes

De NA van gisteren.
Dacht eerst dat het omegaatje ontbrak, maar nee het is er nog!

12 likes

Al een behoorlijke de speedy aan de Omega nato en bevalt mij prima😊

5 likes

Er is een korte periode geweest dat het ontbrak hoor. @charlesb52. Mid jaren '80 ergens.

1 like

Mooi beginners speedy.
Misschien de reduced?
19

7 likes

Of toch deze?

8 likes

Mwah. :nerd_face:

Ik ook :star_struck:

19 likes

Hij blijft heerlijk.

Wat mij betreft ook de mooiste. Gewoon de ‘standaard’ Speedmaster. Al die andere kleurtjes en kleurcombinaties zijn soms best leuk, maar blijven onder doen voor het origineel wat mij betreft. Hoewel de nieuwe Sedna gouden Speedmaster dan wel weer geweldig is. Maar dan ook met zwarte plaat graag.

17 likes

Soms vallen puzzelstukjes op zijn plaats.
Ik heb al jaren een foto in mijn computer staan. Een ‘grail’… die ik nog altijd een keer wil hebben.

Nu kocht ik dus jaren later mijn Speedmaster en ineens viel het kwartje. Dit is gewoon de A782 van Omega. Of andersom. Het is ontwerptaal. Je moet ervan houden of niet. Ik hou ervan.

En toen eens even naast elkaar gelegd. :eyes:
Dit is waarom ik deze speedy wilde hebben boven alle anderen. Kijk dan!

Die onderste is niet van mij. NOG niet… 🥹

13 likes

Bestaan er originele bead- of sand-blasted speedmasters?