Speedmaster only IV

Wow, gaaf om te zien. Nooit geweten.

3 likes

Deze is geland.

Deze nog in de bouwfase….


17 likes


Hier de vorige twee projectjes, ook met Moonwatch. Spaceshuttle is prijzig en aardig wat werk, vooral als je foutjes maakt. De andere 3 erg leuk om te doen en redelijk betaalbaar. Allemaal zeker hun geld waard. Ik ben 31 juli 46 geworden en heb Lego voor mijn verjaardag gevraagd!

19 likes

Fantastisch horloge! Helaas net iets te fors voor mijn pols (of smaak), maar echt een topding!
Omega stopt sowieso heel veel tijd en aandacht in hun ontwerpen. Dat levert soms problemen op met de betrouwbaarheid (als ik sommige verhalen lees) maar zelf heb ik er nooit problemen mee.

3 likes

21 likes

Wat een cool detail! Maar sowieso een heel gaaf horloge😎

2 likes

14 likes

De NA, Broad Arrow Speedy 3594.50.00 :sunglasses:

18 likes

Ik vind deze zoooo vet.

Past alleen niet zo heel mooi om mijn meisjespols…

2 likes

Netjes!

1 like

Die italiaan maakt zeker mooie foto’s. Hij heeft nu ook weer speedmasters erop gezet.
Maar is het wel een betrouwbaar adres? Hoe is jouw ervaring?

1 like

Leuk he die Nasa lego.

Heb zelf nu de Lunar Lander gebouwd en ben nog met de Spaceshuttle bezig.

Fijne zondag allemaal!

7 likes

ISS heb ik ook klaar, nu met de Apollo bezig

Spaceshuttle is leuk, totdat je een foutje maakt :joy: :joy: :joy: :joy:

Voor de prijs onder een MoonSwatch krijg je de ISS, Nasa Saturn V en een Moonlander (ongeveer), hele leuke boekjes, met een beetje info en foto’s. Ik heb geen aandelen Lego hoor!

1 like

Oke laten we hopen dat dat niet gebeurd dan haha

Moet beginnen aan zakje 11. Maar doe het rustig aan. Zo af en toe een avond een zakje als ik tijd heb :slight_smile:

Hoe vond je de ISS. Denk hierna de apollo als nummer 3

Wil ze eigenlijk allemaal wel de NASA lego serie

1ste ISS,
2de Spaceshuttle
3de MoonLander
4de In de bouwfase Saturn V

ISS had ook wel zijn kanten, daarom heeft Lego ook 16 en 18+ he

Sorry voor een beetje Off-Topic, maar deze dingen horen er toch ook wel een heel klein beetje bij toch?

2 likes

Zeker een aanrader, prima communicatie en je krijgt wat je ziet. Alleen is de staat van het horloge lastig in te schatten met zulke foto’s. De omschreven staat van het horloge klopt, de verzending is snel en met DHL Express (of andere betrouwbare partij) en alles netjes verpakt.

Helaas liep mijn horloge niet goed meer na transport, wat vreemd was omdat het net terug was van een full service. Maar dit kan gebeuren door transport volgens anderen. Dus nadat ik er melding van had gemaakt wilde hij het direct laten ophalen door DHL Express om het na te laten kijken. Dus dat is heel netjes!

Man van zijn woord.

Het Omega service center waar hij mee samenwerkt heb ik meer mijn twijfels over. Beter eentje zonder service kopen en het zelf neerleggen bij een partij die je vertrouwt.