Speedmaster only IV

Mooi! Geniet ervan!

1 like

9 likes

19 likes

Oeps! Haha, je weet het tegenwoordig niet meer zeker of je op de rails blijft….

Gefeliciteerd! :+1:t3::+1:t3:

2 likes

Goede keuze !!

20 likes

14 likes

9 likes

Heb denk ik bij dezelfde Italiaan ook een speedmaster gezien. Goede service begrijp ik? Ze lijken afkomstig uit Azië?

2 likes

Ja uitstekende service. Orologi & Dintorni Vintage werkt samen met een certified Omega service center. Daar was wel iets fout gegaan met de full service, want het leek meer op een cosmetische beurt zonder technische ingreep. Ook zat er een kras op één van de wijzers. Nadat ik dit direct had aangegeven werd het horloge de volgende dag weer door DHL Express opgehaald en ging het retour naar Italië (op kosten van de verkoper). Een paar weken later kreeg ik het weer opgestuurd en toen liep het horloge als een zonnetje. Dus vreemd dat het zo opgestuurd werd als volledig geserviced (met alle correcte servicepapieren erbij), maar uiteindelijk wel gekregen waar ik voor heb betaald en geen extra kosten voor verzending.

Orologi & Dintorni Vintage maakt prachtige foto’s en dat geeft soms een wat mooier beeld dan het daadwerkelijk is. Maar over de algehele staat van het horloge heb ik niks te klagen.

1 like

Door de ring vanwege het saffier buiten niet goed te fotograferen:

Dat lukte me in de 2e poging binnen beter :smirk:

16 likes

Allemaal leuk en aardig, laten we het hebben over dat strakke grasrandje! :wink:

Maar serieus, ik vind het breken van het licht door hesalite/saffier altijd wel leuk effect geven. Helemaal clean is ook weer zo saai.

21 likes

Kunstgrasrandje* beetje valsspelen :sweat_smile:

Dat is ook weer zo. Maar hem op de plaat krijgen hoe je hem irl ziet vind ik erg lastig.

1 like

Dat klopt, de Smart HDR van smartphones is echt killing voor goede foto’s. Zie je een mooie lichtinval op je horloge tijdens het werk, wil je een plaatje schieten…denk je daarna “laat maar zitten”. :woozy_face:

2 likes

Lume werkt snel en uitstekend

7 likes

Simpele 3570.50 :fire:

18 likes

Snel wat probeer foto’s met nieuwe camera.

15 likes

321 Ed White op de broodplank. Snel iPhone kiekje :wink:

29 likes

11 likes

16 likes

Tof ding… :+1:t3:

1 like