Speedmaster only V (Deel 5)

Proficiat :partying_face:
Happy Speedytuesday :smiley:

28 likes

Wat viezig na een dag werken maar even een vlug foto’tje. Blijft een heerlijk ding.

16 likes

26 likes

Mijn honeymoon-dag (is dat iets) afgrond met een andere strap. De stalen band is nét wat kort
1998 Speedy Reduced
:heart_eyes:

13 likes

Geen idee of het al gepost is, maar mijn lieve echtgenote attendeerde mij op een nieuwe NASA film “Fly me to the Moon”. Een milde comedy over de space race en “if you can’t make it, fake it”. Mijn oog viel vooral op de Speedmasters in de trailer (ja echt).

De Omega sponsoring ligt er gelukkig niet dik bovenop :wink:

16 likes

Mogge :panda_face:

28 likes

25 likes

Zoveel mooier dan een Tint(j)in

Stempotloodjes om alvast in de stemming te komen.

26 likes

Weer eens lekker aan het bladeren en loop ik tegen deze foto aan. Al heel lang een model wat blijft knagen. Gelimiteerde editie en dus helaas alleen boven de oorspronkelijke prijs aan te schaffen. Iedere keer die twijfel omdat je hem niet in het echt kunt zien.
Hoe is de kleur in werkelijkheid? Meer wit of toch meer grijs? In ieder geval mijn complimenten. Prachtige uitvoering!

1 like

De kleur is meer grijzig met grainy textuur.

28 likes

F1 kwali kijken

18 likes

17 likes

Wéér een voor op mijn verlanglijstje… Ik houd geen cent over op deze manier :chart_with_downwards_trend:

1 like

Lang leve de horloge hobby :grin:

Hij is wel lekker :drooling_face:

1 like

Zo. Alle updates zijn binnen: :blush:

1. Bulang & Sons pebbled black leather quick release springbar
  2. Forstner contemporary flatlink bracelet polished/brushed/polished
  3. Omega comfort clasp 8,5 millimeter

Laat de zomer maar komen! :sunglasses: :sunny:

21 likes

Goedemorgen Speedy lovers. Even een vraagje op de zondagochtend. Mijn Speedmaster loopt ineens 80 seconden per dag te snel. Paar weken terug was dit nog netjes 2 a 3 sec/d… Heeft in 2021 nog service gehad. Kan hij gemagnetiseerd zijn of is de afwijking in dat geval nog groter?

5 likes

Gemagnetiseerd als ik het moet zeggen.

1 like

:point_up:t2:

1 like

Eerste stap is dan dat ik op zoek ga naar een demagnetiserings apparaatje👍

1 like