De OB in Tokyo is echt schitterend met verschillende doorzichtige liften die als vitrine dienen en toegang naar de Swatch merken, ook handig dat er service centers inpandig zijn van alle merken.
Ik dacht met het blote oog toch zilver te zien ipv wit, was wel in plastic verpakt dus misschien was dat de reden. Vroeg het ook aan de verkoper, Engels was lastig maar hai was het antwoord volgens hem.
Bij de reguliere is dat metaalkleurig toch en niet wit ook? Dus het zal een standaard insert zijn. Het valt vermoedelijk wat meer op door die witte plaat ernaast. Dat mocht inderdaad wel mee aangepast zijn
@watchstick_81@jobe@illewoare ik denk dat de witte nummers die op de 321 keramische bezel gebruikt worden in mijn hoofd zit als de standaard kleurcombi voor Speedmasters.
Het lijkt erop dat ze het zwart op een stalen lunette printen, dus het is eigenlijk een soort zeefdruk.
De emaille inleg in de graveerde keramische lunette? Ja dat is echt zuiver wit inderdaad.
Grappig, nooit bij een reguliere Moonwatch op gelet eigenlijk.
Laat me raden “we hebben er nog eentje op voorraad en die moeten we voor bezichtigingen houden, maar we kunnen je wel op de lijst zetten?”. Deze week in Zürich…