Speedmaster only V (Deel 5)

De OB in Tokyo is echt schitterend met verschillende doorzichtige liften die als vitrine dienen en toegang naar de Swatch merken, ook handig dat er service centers inpandig zijn van alle merken.

En deze maar meteen gepast, genoeg contrast van de wijzers op de witte plaat, de zilveren nummers op de bezel vind ik misschien het mindere eraan;

28 likes

Mooi pand zeg! Veel plezier in Tokyo! Ga je nig een leuk horloge scoren?

Tnx, geen plannen om iets te kopen.

Zilveren nummers? Het is toch dezelfde lunette als de reguliere Moonwatch?

3 likes

Ik dacht met het blote oog toch zilver te zien ipv wit, was wel in plastic verpakt dus misschien was dat de reden. Vroeg het ook aan de verkoper, Engels was lastig maar hai was het antwoord volgens hem.

Haha, die Fiat 500 die helemaal vanuit het Berner Oberland is komen aanrijden (Zwitsere platen met “BE” aan het begin) is grappig…

1 like

Zal de volgende keer dat ik er voorbij kom kijken waar het stuur zit, mijn hotel zit op 200m.

1 like

:shark:

Bij de reguliere is dat metaalkleurig toch en niet wit ook? Dus het zal een standaard insert zijn. Het valt vermoedelijk wat meer op door die witte plaat ernaast. Dat mocht inderdaad wel mee aangepast zijn :thinking:

Zou ook metaalkleur zeggen.

1 like

@watchstick_81 @jobe @illewoare ik denk dat de witte nummers die op de 321 keramische bezel gebruikt worden in mijn hoofd zit als de standaard kleurcombi voor Speedmasters.

Het lijkt erop dat ze het zwart op een stalen lunette printen, dus het is eigenlijk een soort zeefdruk.

De emaille inleg in de graveerde keramische lunette? Ja dat is echt zuiver wit inderdaad.
Grappig, nooit bij een reguliere Moonwatch op gelet eigenlijk.

6 likes

19 likes

13 likes

De vijf in de klok :beer: goed weekend!!

17 likes

Vandaag in Londen kunnen passen.
Op foto’s vond ik hem niet overtuigend, maar aan de pols toch wel heel gaaf.

Geen vervanger voor een standaard Pro, wel een leuke aanvulling.

19 likes

Laat me raden “we hebben er nog eentje op voorraad en die moeten we voor bezichtigingen houden, maar we kunnen je wel op de lijst zetten?”. Deze week in Zürich…

Top horloge, maar het wordt tijd dat die k spelletjes eens afgelopen zijn.

5 likes

1-3 maanden ja :grimacing:
Scheelt wel 88 euro met de huidige wisselkoers.

Het hangt van de vestiging af, in Tokyo zeiden ze 6 maanden, @Rolopalooza had in Rome 'm meteen mee kunnen nemen.

2 likes

Correct. Vriendelijk bedankt en vanmiddag bij mijn vaste AD besteld. Ze hadden het over 6 maanden :face_with_peeking_eye:

3 likes