deze maand zeeeeker niet
Je hebt gelijk hoor, hoor zelf bijna nooit iets. Maar vind het wel lollig om met mensen erover te babbelen, ook als ze het niet echt boeit zit er vaak toch een leuk verhaaltje achter.
deze maand zeeeeker niet
Je hebt gelijk hoor, hoor zelf bijna nooit iets. Maar vind het wel lollig om met mensen erover te babbelen, ook als ze het niet echt boeit zit er vaak toch een leuk verhaaltje achter.
Plus weinig interesse in de ander.
Heb ik ook eens meegemaakt. Had geen verstand van horloges en zijn Royal Oak was fake.
Overigens wel een goede fake maar hardstikke nep.
En toen hij mijn 3861 zag zei hij: āO jij hebt een Omega, ik wil zelf van Omega ooit nog de Moonwatch hebbenā
Aaaarrgghhhh
Dat vind ik juist wel prettig. Het is beter dan dat mensen meteen een oordeel over je hebben als je een horloge draagt. Rolex is vaak āzo het gaat zeker goed met de zakenā. Ik geef ook graag complimenten als iemand een leuk horloge om heeft. Dat maakt een overval toch een stukje menselijker
Nou de mijne is in 2021 gekocht. En er gaat geen dag voorbij dat ik me realiseer hoe bevoorrecht ik ben om een dergelijke horloge te bezitten en mijzelf te kunnen veroorloven.
Kijk, dat is een mooi vooruitzicht! Tof om te horen dat je het zo ervaart.
Pfoe . Dat ligt er maar net aan. Dat kan een jaar duren, maar ook dagen. Ik ben mijn tropical Speedy nog steeds trouw en hoteldebotel. Gaat 1 op 1 af met de Railmaster momenteel.
Ben wel wat aan het zoeken geweest naar de perfecte setup (Fluko Peccary, Bulang Taurillon, Forstner President, OEM Omega) Maar blijf toch elke keer terugkeren naar mijn eerste keuze; een zachte zandkleurige buffelstrap.
Ah dus zo gaat het op die āGTGsā waar jij je speedy verzameling āuitbreidtā
Ssssstt!
Mooi hoor.
Mooie gedachte!
Heel herkenbaar.
De kachel brandt. Eten in de koelkast. Auto. Werk. Gezond. Geen oorlog. Huis. Spulletjes. Vrije tijd. Koopkracht. De lijst is eindeloos.
We zijn allemaal gezegend en bevoorrecht.
Maar net iets bevoorrechter als we nog net dat ene horloge hebben⦠wat blijft het toch een mooie klote hobby
Het gras van de buren is altijd groener.
Gewoon maar eens tevreden zijnā¦.
Dat blijft lastig met deze hobby, maar heb zelf wel iets meer rust en ook de rust om het eerst eens een half jaar te laten staan en kijken of ik er dan nog zo over denk, scheelt hoop impuls aankopen
en dan is het gras nog steeds groener bij de buren?
Gisteren nieuwe Omega band opgehaald: de 9800.01.15 ābrown alligator leather strap stainless steel foldover claspā.