Speedmaster only V (Deel 5)

Kiek ‘m shinen!

42 likes

Nice, dat is de Speedy Tuesday 1 toch?

Dank je, ja Speedy Tuesday 1 op de nieuwe band van de Speedy Pro 3861

Met die nieuwe band is die echt :kissing_heart: :ok_hand:

1 like

Dit is echt heel lekker :heart_eyes:

1 like

15 likes

Prachtig man! Alhoewel ik de snoopy mooier acht op de laatste nieuwe band!

1 like

Bij wie heb je dat laten doen? Alleen afregelen of ook een service?

Wat je polsmaat? Op jouw pols staat hij heel mooi. Ik heb het gevoel dat de speedmaster wat groot oogt op foto’s. Ook bij mij. Terwijl ik vind dat het er in real Life heel anders uit ziet. Enfin staat je goed

1 like

Thnx
Polsmaat is 17,5-18cm.

Alleen afgeregeld. Ben bij van Loenen in Delft geweest. Loopt helaas nog steeds iets te snel. Kreeg een minder leuke verassing te horen bij het afhalen van het horloge want er zit wat vuil in het uurwerk. Moet dus toch eens gaan nadenken over een full service.

Ik wilde naar de maan, maar helaas kwam ik niet verder dan een kilometer of twaalf van de aarde vandaan vandaag :confused:

40 likes

21 likes

28 likes

Mooie foto!

Als ik ooit een speedmaster heb zal ik ook zo’n mooie foto’s kunnen maken :thinking:

1 like

Daar is meer voor nodig dan alleen de Speedmaster.

3 likes

image

4 likes

Dus volgende maand zien we je foto’s? :grin:
Ik denk als ik je Zenith zou hebben, ik daar ook heel wat inspiratie uit zou halen haha.

1 like

Die Zeniths zijn gewoon geweldig. Zowel de original als de revival. Echt de moeite om voor te sparen.

Maar ik hoop morgenavond mijn eerste Speedy foto te posten :wink:
Can’t wait … duurt allemaal wat lang door bankvertragingen :roll_eyes:

3 likes

Oeh leuk man! Alvast gefeliciteerd!

De periode van net afgeleverd bij de post tot aan de levering duurt altijd een eeuwigheid voor mij. Als het tijdsvlak bekend is wanneer ze aan de deur staan, sta ik al zenuwachtig bij het raam te turen of ze de straat al in komen rijden :joy: :see_no_evil:

5 likes