Speedmaster only V (Deel 5)

Of had de verkoper een 0 vergeten :joy:

1 like

Ik vrees dat hij bedoelde dat die 60-plussers wellicht niet wisten wat ze verkochten…

2 likes

Gewoon de dikte alleen al, zo een kast :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like

Het is nog niet @JuKo niveau maar ach ik doe mijn best

10 likes

Hoe dichter bij t strand, des te hoger de korting.
400m is 400 euri.

1 like

De indexen op 3, 6 en 9 uur en de dikte van de kast en bezel waren voor mij directe :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: als je de foto even in een oogwenk bekijkt.
Verder zul je ongetwijfeld nog veel meer vinden als je goed kijkt, maar zoals traditiegetrouw zijn de foto’s altijd lekker onscherp op MP dat ik het niet zo direct kan zien :sweat_smile:

2 likes

23 likes

25 likes

Kijk daar kan ik iets mee. Ik lees hier mee en sta af en toe versteld van de kleine onderscheidingen en nuances tussen de verschillende modellen die herkend worden door sommige leden hier.:+1:

2 likes

14 likes

17 likes

Kantoor dagje…

16 likes

Goedemiddag. Ik ben, denk ik , genoodzaakt om mijn plexiglas voorkant te laten vervangen. Er is een kras opgekomen die ik met polywatch niet weg krijg. Dat kan gebeuren als je met de kinderen speelt :sweat_smile:.

Heeft iemand een idee wat dat kost? En hoelang ben je hem voor zoiets kwijt?

Ik hoor het graag.

Groetjes

Ramonrolex (&omega)

3 likes

@floris155 @horloge24 @BMWX6M kunnen je hiermee helpen.

3 likes

Het gaat makkelijker als men weet over welke ref het gaat. :sunglasses:

Excuus, hierbij.

310.30.42.50.01.001

1 like

Glas kost € 110,- plus montagekosten en controle WD.

Denk echter dat de meeste krassen er wel uit te polijsten zijn!

3 likes

Waterproof schuurpapier doet wonderen :+1:

1 like

Aanvullend op @Horloge24

Als het goed gaat heb je na een dag het horloge weer terug. Hoeft niet lang te duren, glaasje kan op voorhand reeds besteld worden of is op voorraad bij de juiste horlogemaker.

1 like

Schol!

8 likes