Daar zit ik ook mee. De CK2998 heb ik van mijn vrouw gekregen als cadeau voor ons 5 jarig huwelijk. Dus die gaat “nooit” meer weg. De Snoopy is ook nog te leuk om te laten gaan. En het draagt en smoelt heel anders. Zo’n animatie op de achterzijde is wat de hobby leuk maakt. Als het gaat vervelen, gaat die er wel uit.
Ik heb het nog niet op mijn pols gehad, dus geen idee. Veel grote verzamelaars hebben 'm al, maar wellicht kopen ze ook alles wat uitkomt haha. Ik ben geen liefhebber van witte dials (ik ga mijn Explorer 2 Polar ook verkopen als de markt weer wat aantrekt), maar het ziet er wel strak uit.
maaaar een Snoopy, Alaska of zo’n gouden panda zou ik ook zeker niet vervelend vinden om te dragen.
In alle eerlijkheid, ik denk wel eens over een tweede horloge naast mijn 3861, maar het lijkt me toch een “last”. Je hebt toch wat waarde in huis (of juist niet thuis), en dan zit je toch te hannesen met een kluis en wellicht verzekering. Vraag me altijd af of ik hierin uniek ben.
Volgende week komt de komedie “Fly me to the moon” in de bioscopen. Het fictieve verhaal speelt zich af rondom de maanlanding waarbij marketingwonder Kelly Jones (gespeeld door Scarlett Johansson) wordt ingeschakeld om NASA’s imago op te krikken.
Als het gaat om marketing en de maandlanding denk je al snel aan… juist ja, de Moonwatch. De Speedmaster lijkt dan ook niet vergeten te zijn, als je kijkt naar de trailer. Dat lijkt me al genoeg reden om de film te gaan kijken.
Ik had de trailer laatst gezien in de bios toen ik naar Interstellar ging (onze bios draait regelmatig iconische klassiekers). Mij lijkt het ook wel een grappige film.
Geef eens een voorbeeld of twee wat er hier allemaal niet klopt. Ik ben geen superkenner zoals meerdere hier vandaar dat ik me afvraag wat de grootste red flags zijn. Voor mij alleen de prijs namelijk.
Helaas kopen ook 60 plussers nephorloges. “Special price for you” deal op vakantie.
Ter info, ook hier zijn de indexen op 3, 6 en 9 te kort dus het uurwerk klopt niet. Ook zijn de cijfers op de lunette te klein. En zo kunnen we nog wel even doorgaan.