Speedmaster only V (Deel 5)

Pas van een lid HF-lid gekocht, de mooiste :wink:

19 likes

Heel tof met de band, gedurf en geslaagd.

1 like

Heel vet! Ik kijk hier ook al een tijdje naar met een schuin oog. Zou hem graag met fikse korting uit t blauw oppikken. Dus stuur even PB als je hem wegdoet :wink:

Hij oogt trouwens wel erg slank op je pols, maar denk dat je gewoon flinke armen hebt :ok_hand:

2 likes

Mooi, ook naar zitten kijken.

Is uiteindelijk de brave zwarte geworden, maar door die witte ben ik weer bij een chrono beland. En ik ging minderen qua chrono’s.

Geniet er van. Ik kan de spiralwinder caseback aanraden, geeft een mooi zicht. Maar wel kijken of hij compatibel is.

1 like

Deed ik ook al meer dan een jaar

:rofl::stuck_out_tongue:

image

Ik zou er gewoon voor gaan en gewoon de portemonnee trekken.

1 like

Verveelt nooit :slight_smile:

18 likes

Laatste dagje om de pols, dan gaat ie 2 weken de kluis in en gaat het vakantie horloge om de pols :sunglasses::sunny:

10 likes

dit is toch een prima vakantie horloge?

2 likes

Ik zat ook te kijken naar een nylon band. Maar dacht niet dat ik er snel eentje blauw ging vinden en de nieuwprijs is inderdaad stevig.

Momenteel draag ik hem op B&S Taurillon Speedy, waar ik dan wel de originele Omega buckle opgezet heb.

4 likes

14 likes

16 likes

Lekker, ofniedan :heart_eyes:

18 likes

Nieuwe Speedmaster, vandaag opgehaald!

Mijn Speedy journey so far: van 321 naar 1861 naar 1861 naar 861 naar een nieuwe 3861 :crazy_face:

29 likes

8 likes

17 likes

16 likes

Plaatje! :v:

1 like

10 likes

Absoluut! Hier komt ie net uit de wateren nabij Kallithea :slight_smile:

En over een tijdje gaat ie mee de bergen in op huttentocht, op de welbekende velcro.

10 likes

classic met een prima band :+1:

Congrats !

@Sjiel heel fraai :hugs:

En leer kan ook prima ter afwisseling van de Jinglebel 1171 ;

12 likes