Ik heb de stille hoop dat die 10km minder in de loop der tijd vergeten wordt
In alle eerlijkheid, in eerste instantie was ik een beetje teleurgesteld (het is toch geen 4x 50km, en ik was er donderdag wel aan uit dat ik dit niet nog eens ga doen), maar het is snel veranderd in opluchting. Donderdag was heet en erg zwaar (en vrijdag ook heet maar beter te doen door de inkorting).
Thanks
Op de dag af 55 jaar na dato…20 juli 1969, kan er natuurlijk maar 1 gedragen worden…
Geconfiskeerd door mijn zoon vandaag…
Ter ere van de 55ste verjaardag (if you know you know) heb ik deze foto gisteren al genomen, vannacht ervoor opstaan zou mijn REM verstoren en het licht is natuurlijk kwalitatief uitermate treurig:
Ah ja! Het is 55 jaar geleden dat we eerste voet op de maan hadden gezet. Dat betekent ook dat ik mijn Speedy nu een jaar heb
Ik dacht heel ff met welk wondermiddel smeert deze man z’n armen in
Nee hoor, nog 9 jaar maar wordt sowieso nooit mijn leeftijd geschat. @juko en @neyra hebben mij F2F ontmoet.
#jongegod
Hahaha klopt, je ziet er jonger uit dan je bent. Mij schatten ze gemiddeld ook 14 jaar jonger
13 is wel erg jong.
Top bandje. Ik heb hem er ook bijgekocht; wel prijzig hoor. Alligator leer lijkt me ook wel mooi.