Speedmaster only V (Deel 5)

Zie hier de kaart van de Omega site

Water Resistance Chart (omegawatches.com)

1 like

De zon geeft nog een extra kleurtje zo, mooie foto :+1:

1 like

Zou je dit kwalificeren als een licht tropisch bruine tint? :face_with_peeking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Goed gespot :pray: en een mooi compliment gekregen van William aldaar

1 like

De Olympische speedmaster vandaag.
Omdat ik heb gelezen dat we vandaag 20 gouden medailles :1st_place_medal: gaan binnenhalen :grin:

23 likes

Uncle Flat Link overgenomen van @BjornH :star_struck:

26 likes

Nice, staat goed :sunglasses:
Hij moet de groeten hebben van zn neef :smile:

20 likes

22 likes

Laatst de speedmaster op een witte (niet geïntegreerde) rubber band gezet. Erg geslaagde combi vind ik.

24 likes

Wauw :heart_eyes:

1 like

Heel erg gaaf!

1 like

Mooi!

Ook eens opzoek naar wit rubber

Op welk boek heb je je Speedy liggen? :rocket::full_moon:

Ik gok MWO, 99% van de speedy eigenaren heeft die wel ooit aangeschaft.

1 like

Ik kan mij vanaf vandaag ook melden hier :grin: zal nog een NA maken. 3861 Sapphire

38 likes

Gefeliciteerd goede keuze, ik zie dat jouw sluiting ook zwarte lijnen heeft. Op OF was er iemand heel bezorgd dat in de toekomst hij voor een mogelijke waarde vermindering komt te staan, doordat deze eigenlijk bij de witte speedmaster “hoort”, ik denk daar wat van. :person_facepalming:

2 likes

Mooi! Als ik mijn dj36 verkocht heb ga ik ook op jacht naar een speedy. Twijfel nog wel tussen hesalite en sapphire.

Gefeliciteerd veel draagplezier!

Bedankt :grin:

Denk dat de “zwarte” lijnen afhankelijk zijn van de lichtinval en hoek waarin je naar de clasp kijkt. Voor zover ik kan zien zijn het gewone groeven die dus mat zijn.

Heb geprobeert op de plaat te krijgen maar is denk ik niet helemaal gelukt.

Op deze foto zie je hopelijk een beetje dat de groeven “zwart” worden

Wat betreft mogelijke waarde vermindering … Ik doe mee met :man_facepalming:

6 likes

Is dat niet gewoon een kwestie van hoe het licht er op valt? Mijn clasp van een jaar oud heeft ook zwarte lijnen onder een bepaalde hoek en mijn vorige clasp zonder quick adjust had dit ook.

Hier zie je de “zwarte lijnen”

Maar in de volle zon niet meer. Op de bracelet de nieuwe clasp, in het zakje de oude clasp.

Ik zit ook in het :man_facepalming: team hahaha

5 likes