Speedmaster only V (Deel 5)

Ik probeer het even via @YY77 en zie waar ik geraak :smiley: bedankt alvast!

Bedoel je een pin buckle of een sluiting voor een stalen band? Pin buckles waren vorig jaar nog rond de 50 euro en kan je gewoon bij iedere AD bestellen. Wat zoek je precies?

Plaatje van gisteren

En op het strand (mensen met OCD moeten niet verder kijken) :sunglasses:
Ja het heeft ook kennis gemaakt met de Noordzee.

39 likes

13 likes

Vandaag weer een keer de Replica of Relaunch Broad Arrow :smiley:

13 likes

Heb enkele mooie banden besteld bij bulang en wil deze voorzien van omega pin buckles. In een opwelling gisteravond snel hier gevraagd vooraleer de AD te contacteren!:wink:

Ik vind het dapper. :laughing: Daarna goed afgespoeld met Spa Blauw zeker? :grin:

1 like

Aha! Ik heb ze destijds besteld bij een Omega boutique. Dat waren die met het vintage Omega logo, zowel geborsteld als gepolijst voor bij de ST1 en ST2. Ik kan de referenties opzoeken voor je, als je deze wilt bestellen.

Correct, eerst afgespoeld onder de kraan en daarna met afwasmiddel gepoetst en opnieuw afgespoeld. Geen centje pijn. Ik begrijp niet waar iedereen zich druk om maakt. Het is geen Ressence, waar ze aanbevelen om het horloge af te doen als je handen wast.

2 likes

Dat zijn deze met het opgelegde logo? Die zijn ook nog bij strps te verkrijgen, heb eens mn AD gemaild. Eens horen wat kan :slightly_smiling_face:

1 like

Los om de pols :sunglasses:

18 likes

15 likes

13 likes

13 likes

Leuke combo. Wel jammer dat hij daardoor ‘dikker’ wordt.

1 like

Een OG speedy uit 1969!

Jammer dat het TL-licht op kantoor het een beetje verpest…

17 likes

Toch mooi !
En hier groeten van de mijne, ik moest er even aan wennen maar vooral in direct zonlicht en onder de autoruit komt het tropische / sepia kleurtje er goed uit.

25 likes

Mooi! :star_struck:

1 like

Daarnet m’n Apollo 11 legoset gepimpt :heart_eyes:
Verlichtingsset toegevoegd…

16 likes

12 likes

Grijp je kans, originele prijs is €399

En hier een review over het boek:

2 likes